استان هاچهار محال و بختیاری
چهارمحال

اصلاح فرهنگ عمومی از همه کارها مهم تر است، این کار محور کارهای دیگر است. مقام معظم رهبری(دامۀ برکاتۀ)

اخبار

امام جمعه شهرکرد در نشست شورای فرهنگ عمومی: راه رئیس‌جمهور شهید با انتخاب فرد اصلح ادامه پیدا می‌کند.
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: راه روشن و مسیر درستی که رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی پایه‌گذاری کرد با انتخاب فرد اصلح در انتخابات هشتم تیرماه ادامه پیدا می‌کند.
۰۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۲
پیام تسلیت شورای فرهنگ عمومی و همچنین جامعه فرهنگی، هنری و رسانه‌ای چهارمحال و بختیاری در پی شهادت خادم‌الرضا آیت الله رئیسی
شورای فرهنگ عمومی و همچنین جامعه فرهنگی،هنری و رسانه‌ای چهارمحال و بختیاری در پیامی شهادت فرزند ایران، خادم‌الرضا آیت الله ابراهیم رئیسی و دیگر همراهان از جان گذشته‌اش را تبریک و تسلیت گفت.
۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۷
آیین یادبود شهیدان خدمت در زادگاه شهید «محسن دریانوش» برگزار شد.
آیین یادبود شهیدان خدمت آیت‌الله رئیسی و همراهان وی عصر دوشنبه 7 خردادماه با حضور جمع زیادی از مردم و مسئولان چهارمحال و بختیاری در روستای «یانچشمه» زادگاه شهید «محسن دریانوش» برگزار شد.
۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۰
برنامه های اجرایی پیوست فرهنگی داشته باشد.
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با تأکید بر اینکه برنامه‌های اجرایی در استان پیوست فرهنگی داشته باشد،گفت: پیوست فرهنگی سبب می‌شود تا برنامه‌ها ، مؤمنانه و در مسیر صحیح اجرا شود.
۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
شایسته است عزم جدی در جهت اعتلای فرهنگ عمومی استان و کشور شکل گیرد.
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: علاوه‌بر اعتبارات استانی از سهم مسئولیت‌های اجتماعی به فرهنگ استان نیز اعتباری اختصاص داده شود و در اختیار متولیان قرار گیرد.
۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۸:۳۷
تبیین معارف قرآنی در رأس برنامه‌های ماه مبارک رمضان باشد.
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با تأکید بر تبیین آموزه‌ها و معارف قرآن کریم در ماه مبارک رمضان، گفت: باید در کنار جزء خوانی و برنامه‌های قرائت، تبیین معارف قرآن کریم بیش از گذشته در استان انجام شود.
۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴
« قبلی صفحه ۱ از ۱۷ ۲ ۳ ۴ ۵ ۶ ۷ ۸ ۹ ۱۰ بعدی »

گزارش تصویری

آرشیو

چند رسانه ای

آرشیو