استان هاچهار محال و بختیاری
چهارمحال

اصلاح فرهنگ عمومی از همه کارها مهم تر است، این کار محور کارهای دیگر است. مقام معظم رهبری(دامۀ برکاتۀ)

اخبار

رئیس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری: مضامین دینی و انقلابی در تولیدات سینمایی و هنری مدنظر باشد.
نماینده ولی فقیه و رئیس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال‌ و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه وضعیت سینما و تولیدات هنری باید به سمت و سویی حرکت کند که مورد استقبال همه افراد جامعه به ویژه متولیان فکری قرار گیرد، گفت: توجه به مضامین‌ دینی و انقلابی نیز باید در این تولیدات بیش از گذشته مد نظر باشد.
۱۶ تیر ۱۴۰۱ - ۹:۳۴
محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی کشور با غلامعلی حیدری استاندار و نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری در بام ایران
استاندار و نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری در دیدار محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی کشور با بیان اینکه هنر سینما اثرگذارترین هنر در عرصه جهاد تبیین است گفت:باید برای مردمی کردن هنر هفتم و بالا بردن جایگاه هنر انقلابی تلاش مضاعف انجام شود.
۱۶ تیر ۱۴۰۱ - ۹:۲۶
برگزاری سومین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان فارسان در سال 1401
هم افزایی و برنامه ریزی ادارات و اعضاء شورای فرهنگ عمومی شهرستان فارسان بمناسبت گرامیداشت دهه امامت و ولایت ، ارائه راهکارها و برنامه ریزی جهت ارتقاء فرهنگ عفاف وحجاب و تسهیل در امر ازدواج آسان درسطح شهرستان بمناسبت فرارسیدن 21 تیرماه روز عفاف و حجاب و همچنین تشکیل هسته های اخوت و مودّت از موضوعات مورد بحث در سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان فارسان است.
۱۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳
برگزاری دومین نشست شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری در سال«تولید دانش بنیان اشتغال آفرین»
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری و دبیر شورا عصر چهارشنبه (25 خرداد 1401) در دومین نشست شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری در سال" تولید دانش بنیان اشتغال آفرین با بیان اخبار فرهنگی ماه جاری بر اهمیت فرهنگ و کار فرهنگی عمقی تاکید کرد.
۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶
برگزاری اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان سامان در سال 1401
اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان سامان در سال 1401 در روز سه شنبه مورخ 03/03/1401 با حضور اعضای شورا در دفتر امام جمعه محترم شهرستان برگزار گردید.
۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۹:۱۱
« قبلی ۳ ۴ ۵ ۶ ۷ صفحه ۸ از ۱۷ ۹ ۱۰ ۱۱ ۱۲ بعدی »

گزارش تصویری

آرشیو

چند رسانه ای

آرشیو