استان هاچهار محال و بختیاری
چهارمحال

اصلاح فرهنگ عمومی از همه کارها مهم تر است، این کار محور کارهای دیگر است. مقام معظم رهبری(دامۀ برکاتۀ)

اخبار

نخستین نشست شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری در سال تولید دانش بنیان ، اشتغال آفرین برگزار شد.
ابراهیم شریفی دبیر شورا و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری:موضوعات بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و طرح فرهنگ‌سازی در حوزه تولید دانش‌بنیان در جامعه از محورهای مهم نشست شورای فرهنگ عمومی در سال 1401 است.
۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۸:۳۳
دومین نشست کمیته علمی مشورتی شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری در سال 1401برگزار شد.
ابراهیم شریفی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در دومین نشست کمیته علمی مشورتی شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری در سال 1401 در سالن جلسات مجتمع فرهنگی هنری غدیر شهرکرد با بیان برخی ویژگیهای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی افزود : "جامعیت" ، "نگاه به آینده" ،"مخاطب قرار دادن جوانان" ،"تاکید بر مبانی و شعارهای انقلاب اسلامی" ، "یادآوری چشم‌اندازها و افق‌های انقلاب اسلامی" ،"توجه به مطالبات مردم" ،"توجه به ارائه راهکارها" ، و نگاه به جلو و "توجه به دفاع مقتدرانه" از ویژگیهای این بیانیه است که باید مورد توجه قرار گیرند.
۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱
دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و اعضای کمیته علمی مشورتی شورای فرهنگ عمومی با نماینده ولی فقیه و رئیس شورای فرهنگ
اعضای کمیته علمی مشورتی شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری و ابراهیم شریفی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورا روز سه شنبه (16 فروردین ) به مناسبت فرا رسیدن فصل بهار و سال نو و ماه مبارک رمضان با حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد دیدار کردند.
۱۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶
مباحث مطرح شده در آخرین جلسه ی شورای فرهنگ عمومی شهرستان کیار:
در این جلسه در خصوص راهکارهای ترویج فرهنگ انتظار و ایجاد امید و انگیزه در راستای تحقق تمدن عظیم اسلامی و ریل گذاری شورای فرهنگ عمومی شهرستان کیار در سال 1401 بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
۱۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۸:۵۱
دهمین نشست شوری فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری درسال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها برگزار شد.
ابراهیم شریفی دبیر شورای فرهنگ عمومی و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در روز چهارشنبه (25 اسفندماه 1400) در دهمین نشست شورای فرهنگ عمومی استان به تشریح مصوبات و اقدامات صورت گرفته در سال 1400 پرداخت.
۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۸:۴۹
« قبلی ۴ ۵ ۶ ۷ ۸ صفحه ۹ از ۱۷ ۱۰ ۱۱ ۱۲ ۱۳ بعدی »

گزارش تصویری

آرشیو

چند رسانه ای

آرشیو