استان هاچهار محال و بختیاری
چهارمحال

اصلاح فرهنگ عمومی از همه کارها مهم تر است، این کار محور کارهای دیگر است. مقام معظم رهبری(دامۀ برکاتۀ)

اخبار

سومین نشست شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری درسال تولید ، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها برگزارشد.
ابراهیم شریفی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورا در سومین نشست شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری ضمن قرائت اخبار فرهنگی دوماهه مرداد و شهریورماه استان بیان کرد : شورای فرهنگ عمومی یکی از شوراهای زیرمجموعه شورای عالی انقلاب فرهنگی است که نقش مهمی در تقویت ارزش‌های اسلامی دارد.
۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵
نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر در اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
نشست شورای احیاء امر به معروف و نهی از منکر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهار محال و بختیاری پیرامون دستور العمل اجرایی برای انجام فعالیتهای سالانه ، برنامه های ماه محرم ، در راستای نشست شورای فرهنگ عمومی استان ، ارائه برنامه های پیشنهادی و اعطا ابلاغ مسئولیت اعضاء جدید برگزار شد.
۲۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۹:۳۵
سال گذشته ۱۱ جشنواره قرآنی در چهارمحال و بختیاری برگزار و ۴۰ نفر از فعالان قرآنی در استان بیمه شدند.
ابراهیم شریفی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در دومین نشست شورای فرهنگ عمومی استان چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه سال گذشته ۱۱ جشنواره قرآنی در چهارمحال و بختیاری برگزار و ۴۰ نفر از فعال قرآنی در استان بیمه شدند افزود: در یک‌سال اخیر پنج میلیارد ریال تسهیلات بانکی با کارمزد چهار درصد از محل تسهیلات کرونایی به مؤسسات فعال قرآنی پرداخت شده است.
۲۷ تیر ۱۴۰۰ - ۹:۰۶
دومین نشست شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری درسال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها برگزار شد.
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در دومین نشست شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری درسال تولید،پشتیبانی ها و مانع زدایی با اشاره به سالروز اقامه نخستین نماز جمعه رسمی کشور در پنجم مردادماه ۱۳۵۸ گفت: تلاش می‌شود تا نماز جمعه نقش خود را در فرهنگ و اعتلای جامعه و شهرها بیشتر ایفا کند.
۲۷ تیر ۱۴۰۰ - ۸:۵۲
نشست هم‌اندیشی کُنِشگران و فعالین فضای مجازی استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
نشست هم اندیشی فعالین فضای مجازی،اصحاب رسانه با حضور مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری،رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان استان،معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان ، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات (فتای) استان چهار محال و بختیاری در فرهنگسرای بزرگ ارشاد شهرکرد برگزار شد.
۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴
« قبلی ۸ ۹ ۱۰ ۱۱ ۱۲ صفحه ۱۳ از ۱۷ ۱۴ ۱۵ ۱۶ ۱۷ بعدی »

گزارش تصویری

آرشیو

چند رسانه ای

آرشیو