استان هاچهار محال و بختیاری
چهارمحال

اصلاح فرهنگ عمومی از همه کارها مهم تر است، این کار محور کارهای دیگر است. مقام معظم رهبری(دامۀ برکاتۀ)

اخبار

شورای فرهنگ عمومی کوهرنگ با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری تشکیل جلسه داد.
پنجمین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان کوهرنگ در سال جهش تولید با محوریت موضوع توجه ویژه به خرده فرهنگ ها در جامعه شهرستانی و ساماندهی مراسمات مرتبط با فرهنگ عمومی و موضوع نامگذاری ها سه شنبه (28 بهمن ماه 1399 ) با حضورابراهیم شریفی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۸:۳۴
هفتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان فارسان در دیماه سال 1399 برگزار گردید.
در هفتمین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان فارسان مطرح گردید:تشکیل کمیته کارگروه‌های تخصصی فرهنگ شهرستان فارسان تحت نظارت شورای فرهنگ عمومی از برنامه های جدید شورا می باشد.
۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵
نشست عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شوری اسلامی با جمعی از فعالان عرصه فرهنگ ، هنر و مطبوعات چهارمحال و بختیاری
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شوری اسلامی و نماینده مردم شهرستانهای شهرکرد،بن و سامان و همچنین عضو شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری در این نشست گفت: در لایحه بودجه ۱۴۰۰ که به مجلس ارائه شده است ،کل بودجه از ۴۳ درصد رشد برخوردار است و رشد اعتبارات فرهنگی ۲۵ درصد اعمال شده است از این رو با اعمال تغییراتی تلاش شد تا رشد اعتبارات فرهنگی به رشد کل بودجه نزدیک شود.
۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲
پنجمین نشست" کارگروه جنگ نرم " استان چهارمحال وبختیاری در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
پنجمین نشست کارگروه جنگ نرم با مسئولیت سپاه قمربنی هاشم (ع) استان با موضوع عفاف و حجاب(از کارگروههای زیرمجموعه شورای فرهنگ عمومی) به میزبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در روز سه شنبه (23دی 1399) در سالن کنفرانس مجتمع فرهنگی هنری غدیر شهرکرد برگزار شد.
۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۹:۰۱
نهمین نشست شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری در سال 1399برگزار شد.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان چهارمحال و بختیاری و نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد در نهمین نشست شورا گفت :برگزاری انتخابات سالم در گرو رعایت قانون و اخلاق انتخاباتی است.
۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶
ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بروجن در سال 1399 در محل فرمانداری برگزار گردید.
گاهی با یک تصمیم و پا درمیانی توسط خردمندان جامعه می توان از بروز طلاق یا آسیب در خانواده ها جلوگیری نمود و با احیاء مجامع مردمی و سنتی می توان به مدیریت مشکلات درون خانواده ها پرداخت .
۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱
« قبلی ۸ ۹ ۱۰ ۱۱ ۱۲ ۱۳ ۱۴ صفحه ۱۵ از ۱۷ ۱۶ ۱۷ بعدی »

گزارش تصویری

آرشیو

چند رسانه ای

آرشیو