استان هاچهار محال و بختیاری
چهارمحال

اصلاح فرهنگ عمومی از همه کارها مهم تر است، این کار محور کارهای دیگر است. مقام معظم رهبری(دامۀ برکاتۀ)

اخبار

مشکلات زیربنایی فرهنگ با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها قابل حل است.
نائب رئیس اول کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در نشست صبح روز پنجشنبه 22مهر1400 در شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری ، با اشاره به اینکه استفاده از ظرفیت رسانه‌ها می‌تواند به حل مشکلات زیربنایی حوزه فرهنگ منجر شود، گفت: رسانه‌ها توان ایجاد و تعریف ارزش و ضد و ارزش و شخصیت‌سازی را در جامعه دارند و این ظرفیتی است که در رفع مشکلات فرهنگی جایگاه ویژه‌ای دارد.
۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷
رییس کمیسیون فرهنگی مجلس در نشست شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری
رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی،پنجشنبه (22مهر 1400) تصویب طرح حمایت از فضای مجازی را اقدامی اصولی و درست دانست و طرح جمعیت و تعالی خانواده را نیز از طرح‌های مهم کمیسیون فرهنگی مجلس یازدهم برشمرد و گفت: این طرح نیز پس از ساعت‌ها بررسی و تدوین، آماده شده است و تا پایان هفته طرح نهایی و ارائه می‌شود.
۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵
اشتغال بانوان در راستای تحکیم بنیان خانواده انجام شود
عضو هیأت رییسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: این کمیسیون سعی دارد تا به مشاغل خاص بانوان توجه و از آن در راستای تحکیم بنیان خانواده بهره‌گیری کند.
۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۷
قانون طرح جوانی و حمایت از خانواده بزودی ابلاغ می‌شود.
نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی امروز پنجشنبه 22مهر 1400 با اشاره به مصوبات مجلس شورای اسلامی در راستای حمایت از بنیان خانواده و جوانان گفت: مجلس یازدهم به‌زودی قانون طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده را ابلاغ خواهد کرد.
۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۴
چهارمین نشست شورای فرهنگ عمومی چهارمحال وبختیاری در سال تولید ، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها با حضور اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس
ابراهیم شریفی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در چهارمین نشست شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری با حضور کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت : شورای فرهنگ عمومی استان چهارمحال و بختیاری یکی از شوراهای برتر کشور است.
۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۱
چهارمحال و بختیاری درمدل ناحیه‌گرایی فرهنگی قابلیت اجرای بِرندسازی و برندینگ بین‌المللی گردشگری فرهنگی را دارد
سید مجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور گفت: این استان بر اساس مدل ناحیه‌گرایی فرهنگی قابلیت اجرای بِرندسازی و برندینگ بین‌المللی گردشگری فرهنگی را دارد که این موضوع می‌طلبد در شورای فرهنگ عمومی استان چهارمحال و بختیاری مورد بررسی و تصویب و سپس وارد مراحل اجرایی شود.
۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۷
« قبلی ۷ ۸ ۹ ۱۰ ۱۱ صفحه ۱۲ از ۱۷ ۱۳ ۱۴ ۱۵ ۱۶ بعدی »

گزارش تصویری

آرشیو

چند رسانه ای

آرشیو