استان هاچهار محال و بختیاری
چهارمحال

اصلاح فرهنگ عمومی از همه کارها مهم تر است، این کار محور کارهای دیگر است. مقام معظم رهبری(دامۀ برکاتۀ)

اخبار

بررسی راهکارهای تحقق شعار سال در اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان کوهرنگ در سال1402
نقش دستگاه‌های فرهنگی، آمادگی افکار عمومی و فرهنگ‌سازی برای تحقق شعار سال امری مهم است، تحقّق شعار سال، همراهی و مشارکت مردمی را می‌طلبد و با دستورالعمل‌های یکطرفه و برخوردهای غیرتعاملی نمی‌توان توفیق چندانی را به دست آورد.
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶
برگزاری دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بروجن در سال ۱۴۰۲
بحث و تبادل نظر در مورد روز بروجن و مباحث عفاف و حجاب از موضوعات مورد بحث در دومین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان بروجن در سال 1402 بود.
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸
نشست شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری برگزارشد.
اولین نشست شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری در سال 1402 به ریاست حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در استان و به دبیری پیام احمدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و با حضور اعضای شورا برگزار شد.
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸
برگزاری  اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان فارسان در سال ۱۴۰۲
تحقق اهداف ، سیاست‌ها و راهبردهای منشور توسعه فرهنگ قرآنی و اجرایی نمودن شعار سال با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری با عنوان "مهار تورم و رشد تولید" از موضوعات مطرح شده در این جلسه است.
۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۸:۵۶
برگزاری اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بروجن درسال جدید(۱۴۰۲)
موضوعات عفاف و حجاب ، امر به معروف و نهی ازمنکر ، نماز و رعایت واجبات شرعی در اماکن عمومی (درماه مبارک رمضان) درتفریحگاه ها و اماکن عمومی شهرستان در روز طبیعت از موارد مطرح شده در این جلسه بود.
۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۸:۴۳
آخرین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان چهارمحال و بختیاری در سال ۱۴۰۱ برگزار شد.
رئیس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری ضمن تأکید بر لزوم حفظ حرمت ماه مبارک رمضان در ایام نوروز به‌ویژه در حوزه گردشگری، گفت: ساماندهی نمازخانه‌ها، استفاده از ظرفیت معنوی موجود برای تبلیغ و ایجاد جاذبه‌های فرهنگی در اماکن پرتردد و عمومی ضرورت دارد.
۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۸:۵۰
« قبلی ۱ ۲ ۳ ۴ صفحه ۵ از ۱۷ ۶ ۷ ۸ ۹ ۱۰ بعدی »

گزارش تصویری

آرشیو

چند رسانه ای

آرشیو