استان هاچهار محال و بختیاری
چهارمحال

اصلاح فرهنگ عمومی از همه کارها مهم تر است، این کار محور کارهای دیگر است. مقام معظم رهبری(دامۀ برکاتۀ)

اخبار

برگزاری دهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی مرکز چهارمحال و بختیاری در سال ۱۴۰۲
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام‌جمعه شهرکرد با بیان اینکه برای ثبت 20 بهمن به نام روز استان ، پیگیری‌های بسیاری انجام شده و این موضوع افتخاری برای چهارمحال و بختیاری است، گفت: اصل و مبنای این موضوع هم که همه باید به دنبال آن باشند، تقویت فرهنگ مقاومت است.
۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۸:۱۲
روز چهارمحال و بختیاری فرصتی برای هویت‌یابی‌ این استان در عرصه‌ ملی و جهانی است.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال‌ و بختیاری و امام‌ جمعه شهرکرد با بیان اینکه ثبت ۲۰ بهمن با نام‌ روز این استان در تقویم رسمی کشور فرصتی برای هویت‌یابی‌ بیشتر استان در عرصه‌های ملی و جهانی است، گفت: باید بُعد درونی و بیرونی این هویت‌یابی مدنظر قرار‌ گیرد.
۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹
کارگروه‌های مشارکت در انتخابات ، در تمامی حوزه‌های مردمی و اجرایی فعال شود.
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام‌جمعه شهرکرد تشکیل کارگروه‌های مشارکت در انتخابات در تمامی حوزه‌های اجرایی و مردمی را ضروری دانست و گفت: تلاش برای جذب مشارکت زمانی اثرگذار است که رضایت مردم فراهم شود.
۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۹:۲۹
برنامه ریزی بمناسبت گرامیداشت هفته بصیرت (9 دی) در ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان فارسان
برنامه ریزی بمناسبت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و دهه فاطمیه،همچنین گرامیداشت هفته بصیرت (9 دی) و اجرای ویژه برنامه سالروز شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی در ششمین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان فارسان بود که در مورد این موضوعات هم اندیشی و تبادل نظر گردید.
۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۹:۰۲
استاندار چهارمحال و بختیاری: صنایع برای بخش فرهنگ اعتبار اختصاص دهند.
استاندار چهارمحال و بختیاری پیشنهاد داد در قالب دستورالعملی مصوب ، از محل مسوولیت‌های اجتماعی کارخانه‌ها و واحدهای صنعتی، اعتباری به بخش فرهنگ استان اختصاص یابد.
۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
هزینه کرد بودجه استانی با اولویت شورای فرهنگ عمومی
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با حضور در نشست شورای فرهنگ عمومی استان چهارمحال و بختیاری بر هزینه‌کرد بودجه‌های استانی در مسیر اولویت شناسی شورای فرهنگ عمومی تأکید کرد.
۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶
« قبلی ۱ صفحه ۲ از ۱۷ ۳ ۴ ۵ ۶ ۷ ۸ ۹ ۱۰ بعدی »

گزارش تصویری

آرشیو

چند رسانه ای

آرشیو