استان هااستان کردستان
کردستان

اصلاح فرهنگ عمومی از همه کارها مهم تر است، این کار محور کارهای دیگر است. مقام معظم رهبری(دامۀ برکاتۀ)

اخبار

برگزاری برنامه های مذهبی، موجب توسعه گردشگری مذهبی و اقتصاد هنر در پی دارد
دبیر شورای فرهنگ عمومی کردستان با بیان اینکه برگزاری برنامه های حوزه دین از جنبه های مختلف حائز اهمیت است، گفت: برنامه های مذهبی، گردشگری مذهبی و اقتصاد هنر استان را شکوفا می کند.
۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱
برگزاری نمایشگاه های مجازی با موضوع قرآنی و عترت در کردستان
دبیر شورای فرهنگ عمومی کردستان برگزاری نمایشگاه های مجازی از آثار فرهنگی و هنری با موضوع قرآنی و عترت، مسابقات پیامکی قرآنی تحت عنوان شب‌های رمضان، مسابقه اذان در دو مقطع سنی زیر 16 سال و بالاتر از آن را از مهمترین برنامه‌های آنلاینماه مبارک رمضان در کردستان اعلام کرد.
۲۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸
9 فیلم کوتاه قرآنی در فضای مجازی منتشر می شود
مسئول واحد قران و عترت اداره کل فرهخنگ و ارشاد اسلامی کردستان از انتشار ۹ فیلم کوتاه حاوی مجموعه‌های یک تا دو دقیقه‌ای پویانمایی با موضوع قرآن و سبک زندگی اسلامی به مناسبت ماه مبارک رمضان در فضای مجازی خبر داد.
۲۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷
ورود به ماه مبارک رمضان باید با معنویت همراه باشد
رئیس شورای فرهنگ عمومی کردستان با تاکید بر بهره مندی از فیوضات ماه رمضان گفت: افراد روزه‌دار باید با جهاد، انفاق، حفظ گوش و چشم و غیره ایام رمضان را سپری کنند و با معنویت و نورانیت وارد ماه مبارک رمضان شوند.
۲۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳
روزگار فرهنگ و هنر کردستان در عصر کرونا
دبیر شورای فرهنگ عمومی کردستان با هفته نامه سیروان از شرایط و اوضاع فرهنگ، هنر، رسانه و امور قرآنی استان کردستان در سالی که تندباد کرونا همه برنامه ها و جشنواره ها را تحت تاثیر خود قرار داد، گفت و گو کرد.
۱۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲
تبریک سال نو به اهالی فرهنگ و هنر
دبیر شورای فرهنگی عمومی کرستان در پیامی با تبریک سال 1400 به اصحاب فرهنگ و هنر گفت: از تلاش همه ی هنرمندان که در نشر امید و نشاط در جامعه با کمترین امکانات بیشترین تاثیر را داشتند قدر دانی می کنم.
۰۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸
« قبلی ۳ ۴ ۵ ۶ ۷ صفحه ۸ از ۱۳ ۹ ۱۰ ۱۱ ۱۲ بعدی »