استان هااستان کردستان
کردستان

اصلاح فرهنگ عمومی از همه کارها مهم تر است، این کار محور کارهای دیگر است. مقام معظم رهبری(دامۀ برکاتۀ)

اخبار

تصویب ۵۰ طرح فرهنگ و هنری در کردستان
دبیرشورای فرهنگ عمومی استان کردستان با اشاره به فعالیت ها و برنامه های حوزه فرهنگ استان در دو ماه اخیر گفت: پرداخت پنج میلیارد تومان به ۶۸۰ طرح فعالان فرهنگی، هنری و رسانه ای و تصویب ۵۰ طرح فرهنگ و هنری استان از جمله فعالیت های انجام شده حوزه فرهنگ کردستان در دو ماه اخیر است.
۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۹:۱۳
کامیاران به ازای هر یک‌هزار نفر ۳۸ متر فضای فرهنگی دارد
دبیر شورای فرهنگ عمومی کامیاران گفت: با افتتاح سالن آمفی تئاتر روباز کامیاران به ازای هر یک‌هزار نفر سی و هشت متر فضای فرهنگی در کامیاران وجود دارد.
۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹
ارتقای فرهنگ کتاب و کتابخوانی از دغدغه های شورای فرهنگ عمومی کامیاران است
فرماندار کامیاران در یکصدوپنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان گفت: ارتقای فرهنگ کتاب و کتابخوانی از دغدغه های شورای فرهنگ عمومی کامیاران است
۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰
تفاهمنامه همکاری فرماندهی انتظامی و ارشاد اسلامی کردستان منعقد شد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در یکصدو پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان گفت: به منظور ارتقای فرهنگ عمومی و افزایش فعالیت‌های فرهنگی و هنری در استان تفاهمنامه همکاری بین فرماندهی انتطامی و ارشاد اسلامی کردستان منعقد شد.
۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹
خروجی جلسات شورای فرهنگ عمومی باید ملموس و قابل اجرا باشد
نماینده ولی فقیه کردستان گفت: خروجی جلسات شورای فرهنگ عمومی باید ملموس و قابل اجرا باشد و اعضا فعالانه در جلسات شورا شرکت کنند.
۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳
لزوم آموزش معروفات و منکرات از سنین کودکی و نوجوانی
استاد دانشگاههای کردستان در سخنانی گفت: امر به معروف و نهی از منکر وظیفه‌ای فردی و اجتماعی است و باید از پایه به افراد جامعه آموزش داده شود.
۰۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۰:۵۱
« قبلی ۴ ۵ ۶ ۷ ۸ ۹ ۱۰ صفحه ۱۱ از ۱۳ ۱۲ ۱۳ بعدی »