استان هااستان خراسان جنوبی
کادر خراسان جنوبی

اصلاح فرهنگ عمومی از همه کارها مهم تر است، این کار محور کارهای دیگر است. مقام معظم رهبری(دامۀ برکاتۀ)

اخبار

همکاری فرهنگ و ارشاد اسلامی و تعاون کار و رفاه اجتماعی استان در حوزه مد و لباس
به منظور توسعه و ترویج مد و لباس ایرانی اسلامی، تفاهم‌نامه همکاری و مشارکت بین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی و اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان منعقد شد.
۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در نشست شورای فرهنگ عمومی که با حضور امام جمعه، فرماندار، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی درمیان و جمعی از مسئولین برگزار شد، گفت: استفاده از ظرفیت مردم بومی هر منطقه در پیشبرد اهداف فرهنگی واجد اهمیت بسیاری می باشد.
۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰
برگزاری تجمع ضد صهیونیستی در خراسان جنوبی
علی فرخنده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان جنوبی، در تجمع ضد صهیونیستی به منظور حمایت از مردم مظلوم غزه شرکت کرد.
۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۷:۵۹
برگزاری میز خدمت در روستای پهنایی با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قاینات
میز خدمت در روستای پهنایی با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قاینات خراسان جنوبی و جمع دیگری از مسئولین برگزار شد .
۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳
مشارکت حداکثری، مهمترین مؤلفه انتخابات است
حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا محمدی گفت: در انتخابات مسائل زیادی مطرح است که حضور و مشارکت حداکثری، مهمترین مؤلفه در انتخابات می باشد و عملکرد ما مسئولین باید به گونه ای باشد که مردم به نظام و انقلاب امیدوار کنیم و آنها برای آینده نظام و انقلاب احساس مسئولیت کنند و حضورشان، حضور پر رنگ تری باشد.
۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵
آغاز اجرای نمایش آدمک نون زنجبیلی در آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد قاین
اجرای نمایش آدمک نون زنجبیلی به کارگردانی مجید قائم پناه از سوی گروه نمایش شیدا در آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد قاین با استقبال خوب علاقه مندان آغاز شد .
۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵
« قبلی ۸ ۹ ۱۰ ۱۱ ۱۲ ۱۳ ۱۴ ۱۵ صفحه ۱۶ از ۱۷ ۱۷ بعدی »

گزارش تصویری

آرشیو

چند رسانه ای

آرشیو