استان هااستان سمنان
کادر سمنان

اصلاح فرهنگ عمومی از همه کارها مهم تر است، این کار محور کارهای دیگر است. مقام معظم رهبری(دامۀ برکاتۀ)

اخبار

«فکر، ایده و دغدغه» نرم‌افزار اصلی حل مسائل فرهنگی است
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با تاکید بر اینکه جلسات شورای فرهنگ عمومی "مسأله‌محور" و ناظر بر خروجی مطلوب برگزار می‌شود گفت: «فکر، ایده و دغدغه» نرم‌افزار اصلی حل مسائل فرهنگی است.
۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۶:۴۷
اقدامات در حوزه جمعیت باید هوشمندانه و جهادی باشد
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان با تاکید بر لزوم افزایش جمهبت و توجه به فرزند آوری گفت: اقداماتی که در حوزه جوانی جمعیت و افزایش آن صورت می گیرد باید هوشمندانه و جهادی باشد.
۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۶:۴۵
انتخابات و جمعیت دو اولویت شورای فرهنگ عمومی استان سمنان است
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، جمعیت و انتخابات ریاست جمهوری را از اولویت های شورای فرهنگ عمومی این استان اعلام کرد.
۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۶:۴۳
برگزاری نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان
نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان روز سه شنبه به ریاست نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان و چهار دستور جلسه برگزار شد.
۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۶:۴۱
امام جمعه شاهرود: ۱۴ خرداد ترجمان عملی قدردانی از خدمتگزار ملت است
رئیس شورای فرهنگ عمومی شاهرود گفت: ۱۴ خرداد ترجمان عملی این است که امام راحل همه چیز خود را برای مردم گذاشت و مردم هم در استقبال و بدرقه او هر چه توان داشتند گذاشتند.
۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۶:۳۷
ایران اسلامی از وجود مغتنم، با اخلاص، مردمی، جهادی، سخت‌کوش و فرزندی از سلاله حضرت زهرا (س) محروم شد
دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان در بیانیه ضایعه شهادت خادم الرضا آیت الله سیدابراهیم رئیسی رییس جمهور اسلامی ایران و یاران شهیدش را تسلیت گفت و تاکید کرد: ایران اسلامی از وجود مغتنم، با اخلاص، مردمی، جهادی، سخت‌کوش و فرزندی از سلاله حضرت زهرا (س) محروم شد.
۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۷
« قبلی ۱ صفحه ۲ از ۱۷ ۳ ۴ ۵ ۶ ۷ ۸ ۹ ۱۰ بعدی »