دوشنبه / ۹ اَمرداد ۱۴۰۲ / ۱۴:۲۶
سرویس : دفتر مطالعات
کد خبر : ۱۵۶۱۱
گزارشگر : ۲۳۷۷۳
سرویس دفتر مطالعات
دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها برگزار می کند:

نشست تخصصی «هوش مصنوعی، تبلیغ دینی و ضرورت تولید محتوا»

نشست تخصصی «هوش مصنوعی، تبلیغ دینی و ضرورت تولید محتوا»
(دوشنبه ۹ اَمرداد ۱۴۰۲) ۱۴:۲۶

توجه: این نشست به علت تعطیلی اعلام شده از سوی دولت فردا (چهارشنبه 11 مرداد) برگزار نخواهد شد. روز و ساعت نشست متعاقباًً اعلام خواهد شد.

دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها با مشارکت پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و دفتر مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، چهارشنبه 11 مرداد اقدام به برگزاری نشست تخصصی «هوش مصنوعی، تبلیغ دینی و ضرورت تولید محتوا» می‌کند.

در این نشست تخصصی که با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین حجر حسنی سعدی (مدیر دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور)، حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا قائمی‌نیا  (عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی)، دکتر غلامرضا گودرزی (عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق (ع) و حجت‌الاسلام و المسلمین محمدمهدی رفیع پور تهرانی (استاد و پژوهشگر حوزه علوم اسلامی) برگزار خواهد شد، رابطه میان هوش مصنوعی و تبلیغ دینی بررسی شده و در خصوص ضرورت تولید محتوا در این حوزه، بحث و گفت‌وگو خواهد شد.
علاقه‌مندان به این رویداد علمی می‌توانند از ساعت 9 الی 11:30 در محل پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به نشانی خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر، کوچه پژوهشگاه، پلاک 2 حضور بهم رسانند.

امکان استفاده برخط از این نشست نیز از طریق پیوند زیر فراهم است.


https://www.aparat.com/1401Rasaneh/live

 

 

تعداد بازدید : ۲,۱۸۹
(دوشنبه ۹ اَمرداد ۱۴۰۲) ۱۴:۲۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید