سه شنبه / ۱۳ تیر ۱۴۰۲ / ۰۹:۴۶
سرویس : دفتر مطالعات
کد خبر : ۱۵۵۷۸
گزارشگر : ۲۳۷۷۳
سرویس دفتر مطالعات
دفتر مطالعات با همکاری ارشاد کهگیلویه و بویر احمد برگزار می​کند:

کارگاه​های آموزشی سواد رسانه​ای، اینفوگرافیک و نیوز گرافیک در یاسوج

کارگاه​های آموزشی سواد رسانه​ای، اینفوگرافیک و نیوز گرافیک در یاسوج
(سه شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۲) ۰۹:۴۶

به همت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ،دفتر مطالعات وبرنامه ریزی رسانه ها، سازمان بسیج رسانه و خانه مطبوعات استان، کارگاه آموزشی با موضوع"سواد رسانهای،اینفوگرافیک و نیوز گرافیک با حضور دکتر مریم سلیمی و جمعی از خبرنگاران در سالن سینما هنر یاسوج برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد،از 14لغایت  15 تیرماه 1402،به همت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان،دفتر مطالعات وبرنامه ریزی رسانه ها،همکاری سازمان بسیج رسانه وخانه مطبوعات استان کارگاه آموزشی با موضوع"سواد رسانه ای،اینفوگرافیک و نیوز گرافیک با حضور خانم سلیمی دکترای علوم ارتباطات و جمعی از خبرنگاران در سالن سینما هنر یاسوج برگزار می شود. خوبپورمعاون فرهنگی ومطبوعاتی  گفت:با توجه به  اعلام فراخوان، خبرنگاران جهت نام نویسی تا تاریخ 10 تیرماه سال جاری نام و نام خانوادگی و نام رسانه خود را به شماره 09171450056 پیامک نمایند.وی یاد آور شد: در پایان این کارگاه آموزشی گواهی پایان دوره برای شرکت کنندگان صادر می شود. وی تصریح کرد: خانم سلیمی از مدرسان حوزه سواد رسانه‌ای، بصری و داده‌ای و از مدرسان دانشگاه‌ و همچنین از مولفان کتاب تفکر و سواد رسانه‌ای آموزش و پرورش و از داوران مجلات علمی می باشد.

خوب پور افزود:اینفوگرافیک از پیوند دو حوزه اطلاعات و گرافیک حاصل می شود و نوعی نمایشگر بصری اطلاعات است که اطلاعات را به زبانی ساده و قابل فهم به مخاطبان و کاربران انتقال می دهد. وی درپایان گفت:اینفوگرافیک در همه رسانه ها به جز رسانه های صوتی/ سمعی، ورود یافته است (همچون رادیو و پادکست ها). ورود اینفوگرافیک به رسانه های مختلف، اشکال متفاوتی از آن را حاصل کرده است که با شکل گیری رسانه های جدید، اشکال جدیدتری را از آن می توان شاهد بود. لازم به ذکر است  کارگاه آموزشی سواد رسانه ای چهارشنبه 14 تیرماه ساعت 16 الی 19 و اینفو گرافیک و نیوز گرافیک ساعت 8 الی 12 و 16 الی 19  در 15 تیرماه سال جاری برگزار میشود.

تعداد بازدید : ۲,۲۳۷
(سه شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۲) ۰۹:۴۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید