چهارشنبه / ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۲:۰۵
سرویس : دفتر مطالعات
کد خبر : ۱۵۴۹۸
گزارشگر : ۲۳۷۷۳
سرویس دفتر مطالعات

کتاب «دستکاری در رسانه‌های اجتماعی (پروپاگاندای رایانشی)» به محک نقد گذاشته می‌شود

کتاب «دستکاری در رسانه‌های اجتماعی (پروپاگاندای رایانشی)» به محک نقد گذاشته می‌شود
(چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱) ۱۲:۰۵

کتاب «دستکاری در رسانه‌های اجتماعی (پروپاگاندای رایانشی)» تالیف ساموئل سی. وولی و فیلیپ ان. هاوارد و ترجمه عباس رضایی ثمرین و رسول صفرآهنگ با همکاری دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها و انتشارات همشهری نقد و بررسی می‌شود.

در این نشست که ششمین جلسه از سلسله‌نشست‌های «کتاب‌رسا»ست، مترجمان اثر عباس رضایی ثمرین و رسول صفرآهنگ و همچنین جمال‌الدین اکبرزاده جهرمی به‌عنوان میهمان منتقد حضور خواهند داشت.

علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد علمی -پژوهشی می‌توانند دوشنبه 1 اسفند از ساعت ۱۴ الی ۱۶ به نشانی خیابان انقلاب، نرسیده به خیابان فخر رازی، پلاک 64/12، انتشارات همشهری مراجعه نمایند.

گفتنی‌ست این کتاب در سال جاری و از سوی موسسه همشهری منتشر شده و به بهای 150 هزار تومان به بازار کتاب‌های رسانه گام نهاده است. علاوه بر این، اثر حاضر عنوان نامزدی، کتاب سال ج.ا در سال 1401 در حوزه علوم اجتماعی را نیز بر پیشانی خود دارد.

شایان ذکر است، مجموعه نشست‌های کتاب‌رسا با هدف شناسایی و معرفی کتاب‌های تازه منتشرشده حوزه رسانه شکل گرفته‌‌اند و می‌کوشند ضمن برقراری ارتباطات دوسویه میان دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها با ناشران این حوزه، امکانی را برای اطلاع‌رسانی به فضای دانشگاهی مطالعات رسانه نسبت به آخرین پژوهش‌های انجام شده در دنیا که به فارسی منتشر شده‌اند، فراهم آورند.

تعداد بازدید : ۳,۵۱۸
(چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱) ۱۲:۰۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید