سه شنبه / ۱۷ آبان ۱۴۰۱ / ۱۰:۱۲
سرویس : دفتر مطالعات
کد خبر : ۱۵۴۴۰
گزارشگر : ۲۳۷۷۳
سرویس دفتر مطالعات
دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها برگزار می کند

تجربه روزنامه نگاری در ناآرامی‌های اخیر

تجربه روزنامه نگاری در ناآرامی‌های اخیر
(سه شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۱) ۱۰:۱۲

 

 

 

 

«نشست تجربه ‌روزنامه نگاری در ناآرامی‌های اخیر».با حضور محبوبه نیاورانی و سارا هوشمند روزچهارشنبه 18 آبان ماه از ساعت 10 تا 12 در سالن شهدای رسانه‌ها دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها برگزار می‌شود.

 

در این جلسه که با حضور محبوبه نیاورانی و سارا هوشمند برگزار می‌شود تجربه روزنامه‌نگاران از ناآرامی‌های اخیر مورد بررسی و کنکاش قرار می‌گیرد.تجربه اعتراضات اخیر که با مرگ مهسا امینی رخ داد نشان می دهد ثبت تجربه از سوی روزنامه‌نگاران از اهمیت بالایی برخوردار است. اصولا ثبت تجربه‌ها با مدل‌ها و تکنیک‌های مختلفی صورت می‌پذیرد. تجربه‌نگاری عملکردی است مبتنی بر رخداد و رویداد سیاسی، اجتماعی در سطوح مختلف شغلی و مسئولیتی در یک دوره خدمتی یا یک شغل و مسئولیت مشخص گفته می‌شود. که می تواند با بررسی،و کنکاش جهت اتخاذ تدابیر و تصمیات مقتضی برای آینده مفید واقع شود.هدف برگزاری این نشست این است که تجربه‌ روزنامه‌نگاران از انعکاس حوادث اخیر چگونه باعث افزایش توانایی، دانایی و مهارت‌هایی روزنامه نگاران در مواجه با یک رخداد می‌شود.

شایان ذکر است که این نشست سومین جلسه از مجموعه‌ نشست‌هایی‌ است که تحت عنوان « تجربه‌کاوی و رسانه » به همت دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان به شرکت در این جلسه می‌توانند به دفترمطالعات و برنامه‌ریزی رسانه به آدرس خیابان شهید بهشتی، خیابان پاکستان کوچه دوم غربی(هرات) پلاک 11 طبقه اول سالن شهدای رسانه مراجعه کنند.

 

تعداد بازدید : ۳,۱۳۸
(سه شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۱) ۱۰:۱۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید