شنبه / ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۳:۲۲
سرویس : دفتر مطالعات
کد خبر : ۱۵۰۲۸
گزارشگر : ۲۳۷۷۳
سرویس دفتر مطالعات

اولین کنفرانس ویدیویی روابط‌عمومی ایران برگزار می‌شود

اولین کنفرانس ویدیویی روابط‌عمومی ایران برگزار می‌شود
(شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۰) ۱۳:۲۲

اولین کنفرانس ویدیویی روابط‌عمومی ایران به استقبال یک روزه بحث‌ها و بیان نقطه‌نظرات و پاسخ به سوالات کلیدی مرتبط به آینده ارتباطات بحران و نقش روابط‌عمومی می‌رود.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا) اعلام کرد :اولین کنفرانس ویدیویی روابط‌عمومی ایران (IPRVC) اواخر تیرماه سال جاری به میزبانی موسسه کارگزار روابط‌عمومی برگزار می‌شود.

کنفرانس ویدیویی روابط‌عمومی ایران به سوالات مربوط به این که بهترین چالش‌ها/ فرصت‌های موجود در صنعت روابط‌عمومی امروز چیست؟، کووید-19 چه تاثیری بر صنعت روابط‌عمومی داشته است؟ و بهترین روش‌ها برای ارتباطات بحران کدامند؟، پاسخ می دهد.

کانون توجه اولین کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران، "ارتباطات بحران، روابط‌عمومی و کووید-19" می‌باشد و 16سخنران داخلی و خارجی، نظرات‌شان را در این خصوص ارائه خواهند داد.

ماهیت بصری و شنیداری ویدیوها، مخاطبان زیادی را به خود جلب می‌کند و با ادامه تاثیرگذاری و محبوبیت آنها، کاملاً طبیعی به‌نظر می‌رسد که این بستر آشنا و گسترده باید در سیستم آموزشی صنعت روابط‌عمومی ایران نیز تسری و گسترش یابد.

امروزه با توجه به بیماری همه‌گیر کرونا، بسیاری از متخصصان روابط‌عمومی ترجیح می‌دهند که برای آموزش و توسعه تجربه یادگیری خود و همچنین برای از بین بردن موانعی مانند مکان و زمان و حفظ سلامتی خود از فیلم‌های آموزشی استفاده کنند.

تعداد بازدید : ۳,۰۰۸
(شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۰) ۱۳:۲۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید