شنبه / ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۳:۲۹
سرویس : دفتر مطالعات
کد خبر : ۱۴۹۹۴
گزارشگر : ۲۳۷۷۳
سرویس دفتر مطالعات

معرفی و گزارش عملکرد دفتر مطالعات وبرنامه ریزی رسانه ها در سال 1399

معرفی و گزارش عملکرد دفتر مطالعات وبرنامه ریزی رسانه ها در سال 1399
(شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰) ۱۳:۲۹

در سال 1368 در راستای سیاست گذاری و برنامه ریزی های کلان دولت در حوزة مطبوعات، این دفتر ابتدا با نام مرکز مطالعات و تحقیقات رسانه ها زیر نظر معاونت امور مطبوعاتی وتبلیغاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تأسیس شد. پس از آن در سال 1375 ، همگام با سیاست های کلی دولت برای تمرکز و هماهنگی بی شتر بین نهادهای آموزشی و پژوهشی، مرکزگسترش آموزش رسانه ها با این مرکز ادغام شد و تحت عنوان مرکز مطالعات و تحقیقات رسانه ها به فعالیت خود ادامه داد. این مرکز در سال 1383 به دنبال سیاست های جدید دولت و با توجه به تغییر و تحولات حوزه تکنولوژی های نوین ارتباطی و اطلاعاتی، به دفتر مطالعات و توسعه رسانه ها و در سال 1385 به دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها تغییر نام داد. این دفتر به منظور تشویق، تحقیق و گسترش آموزش در زمینه ارتباطات اجتماعی با تأکید خاص بر مطبوعات و روزنامه‌نگاری شکل گرفته‌است.

گزارش را می توانید در فایل power point زیر مشاهده کنید

تعداد بازدید : ۳,۲۴۵
(شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰) ۱۳:۲۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید