دوشنبه / ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ / ۰۸:۲۸
سرویس : دفتر مطالعات
کد خبر : ۱۴۹۳۲
گزارشگر : ۲۳۷۷۳
سرویس دفتر مطالعات
با محوریت موضوعات مرتبط با قرآن کریم؛

سومین «جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات» آغاز به کار می‌کند

سومین «جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات» آغاز به کار می‌کند
(دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۹) ۰۸:۲۸

 

سومین جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات با محوریت موضوعات مرتبط با قرآن کریم از ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ و همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی آغاز به کار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها و به نقل از خبرگزاری مهر، معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای برگزاری مجموعه جشنواره‌های قرآنی آیات، سومین جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات را با میزبانی اداره ‏کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، در موضوعات مرتبط با مفاهیم و آموزه‌های منطبق با قرآن کریم و معارف اهل بیت (ع) ویژه خبرنگاران و فعالان رسانه، تولیدکنندگان محتوا در فضای چندرسانه‌ای ‏، فعالان فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، فعالان، مؤسسات و نهادهای تخصصی قرآنی و عموم علاقه‏ مندان به فرهنگ، هنر و رسانه قرآنی برگزار می‌کند.

پوستر، طرح فراخوان و پایگاه اطلاع‏ رسانی ویژه این جشنواره روز سه‏ شنبه، ۱۴ بهمن ‏ماه، ساعت ۱۰ صبح همزمان با برگزاری نشست خبری جشنواره با حضور عبدالهادی فقهی ‏زاده، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرشید فلاح، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و نیز مرتضی خدمتکار مدیرکل دفتر تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی خواهد شد.

این جشنواره در دو بخش اصلی و ویژه برگزار خواهد شد که بخش اصلی شامل رشته‌های سرمقاله و یادداشت، گزارش (خبری یا توصیفی)، مصاحبه، خبر، تیتر و عکس خواهد بود و نیز در بخش ویژه با موضوع تولیدات چندرسانه‌ای، رشته‌های انیمیشن، موشن ‏گرافیک، پادکست، اینفوگرافیک، پوستر یا اعلان و کلیپ را در بر می‌گیرد.

علاقه‏ مندان می‌توانند آثار تولیدی خود را از طریق نشانی سایت www.ayat.farhang.gov.ir و یا www.quranfestival.ir برای دبیرخانه ارسال کنند.

همچنین جوایز در نظر گرفته برای نفرات اول هر رشته بخش اصلی شامل تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۴۰ میلیون ریال، نفرات دوم هر رشته بخش اصلی، لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۳۰ میلیون ریال، نفرات سوم هر رشته بخش اصلی، لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۲۰ میلیون ریال و نیز نفرات برتر بخش ویژه، تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۵۰ میلیون ریال است.

 شایان ذکر است، آخرین مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار شرکت‏ کنندگان به دبیرخانه سومین جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات نیز ۲۸ اسفندماه ۱۳۹۹ در نظر گرفته شده است.

جمع آوری خبر:الهه اردلانی

تعداد بازدید : ۳,۳۱۵
(دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۹) ۰۸:۲۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید