ارتباطات رسانه ای در
عمل" را جودیث ریجوی نوشته و توسط مهدخت بروجردی علوی و علی فرقانی ترجمه شده
است.
در بخشی از مقدمه چاپ دوم این
کتاب آمده است:
ارتباط روابط
عمومی ها با رسانه ها، سهلی است ممتنع؛ درحالی که کارکردهای هریک از دو نهاد رسانه
و روابط عمومی، به تنهایی قابل درک و تعریف شدن است چگونگی تعامل آنها نوعی از
پیچیدگی را بر این رابطه حکم فرما می
سازد که حل آن در گرو دانش و تجربه توأمان و شناخت کامل ویژگی های هر دو نهاد است.
ناشر: دفتر مطالعات و برنامه
ریزی رسانه ها
چاپ دوم: 1393
انتشار نسخه دیجیتالی: 1399
فرمت: پی دی اف
حجم: 1.23 مگابایت