دفتر مطالعات و برنامهریزی رسانهها برگزار میکند:
نشست تخصصی
رسانهها وآغاز به کار یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی
هماندیشی تخصصی «رسانهها و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی » روز دوشنبه....2 تیر.....ماه 1399 از ساعت10 الی 12 در دفتر مطالعات و برنامهریزی رسانهها برگزار میشود. رسانهها از موثرترین ابزارهای انتقال اطلاعات در جامعه هستند تا جایی که منشاء بسیاری از تحولات در عصر ارتباطات جهانی به شمار میروند. از آغاز برگزاری نخستین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با راهیابی ۲۴۳ نماینده به خانه ملت در ۲۴ آذرماه سال ۵۸ تا امروز که تعداد کرسیهای آن به ۲۹۰ نفر افزایش یافته، ۴۰ سال میگذرد و طی این مدت، قوه مقننه کشور با فراز و نشیبهای فراوانی روبرو بوده است. ارتباط دوسویه رسانه با نمایندگان بدون شک دارای مزیتهای فراوانی بوده تا جایی که نمایندگان میتوانند در کنار مهارتهای تخصصی اصحاب رسانه، ضمن آگاهی جستن از آخرین وضعیت حوزه نمایندگی خود، با طرح سوالات و پیشنهادها از سوی آنان تصمیمات منطقی گرفته و با رفع مشکلات، پاسخگوی افکار عمومی نیز در شرایط خاص گردند.
محورهای مورد بحث نشست:
- چالشها و راهبردهای رسانه برای همراهی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی
- شناخت شیوههای تعامل اصحاب رسانه و نمایندگان ملت
- آشنایی با مهارتهای تخصصی اصحاب رسانه برای ارتباط با نمایندگان مجلس شورای اسلامی
- ارائه راهکارها و توصیههایی برای ارتباط اصحاب رسانه و نمایندگان مجلس
سخنرانان:
- جناب آقای محمد خدادی، معاون مطبوعاتی و اطلاعرسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
- جناب آقای الیاس حضرتی
- جناب آقای محسن پیرهادی
- سرکار خانم دکتر گیتا علی آبادی، مدیر کل دفتر مطالعات و برنامهریزی رسانهها
از عموم علاقهمندان برای شرکت دراین هماندیشی دعوت بهعملمیآید.روابط عمومی دفتر مطالعات و برنامهریزی رسانهها
نشانی: دفتر مطالعات و برنامهریزی رسانهها، خیابان شهید بهشتی، ضلع غربی مصلای تهران، خیابان پاکستان، کوچه دوم، شماره ١1