اخبار

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان سمنان:

کمک رسانی به جبهه مقاومت و مظلومان غزه، فلسطین و لبنان امری بسیار مهم است

کمک رسانی به جبهه مقاومت و مظلومان غزه، فلسطین و لبنان امری بسیار مهم است
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، کمک رسانی به جبهه مقاومت و مظلومان غزه، فلسطین و لبنان را امری حائز اهمیت و قابل توجه دانست و مورد تاکید قرار داد.

به گزارش روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان،حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی در یکصد و هفدهمین نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان بر ضرورت مشارکت آحاد مردم در این امر خطیر تاکید کرد و اظهار داشت: تقویت حس کمک رسانی و حفظ این گفتمان در حوزه مقاومت، امری مهم تر است

وی با اشاره به تدوین طرح طراوت (امر به معروف) گفت: طرح طراوت، طرح بسیار مهم عفاف و حجاب است و لازم بود تا بحث عفاف و حجاب مورد بازبینی قرار گیرد.

امام جمعه سمنان ابراز امیدواری کرد: در مرحله اجرا، ریزه کاری ها و مصادیق که مطالبه متدینین، خانواده شهدا و عموم جامعه هست نیز موفق باشند.

مطیعی افزود: کارگروه های ذیل این طرح، نیاز است تا برنامه های جدید و نو فرهنگی را در  اجرای هرچه بهتر طرح طروات، ارائه کنند و تقوای اجتماعی از جمله مواردی است که باید در راستای حفظ حرمت خود و جامعه، مَدنظر باشد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان تصریح کرد: یکی از بحث های مهم عفاف و حجاب فرای از مباحث دینی، این است که می توان گفت این مهم از نمونه های بارز و مصداق عینی تقوای اجتماعی است.
امام جمعه سمنان گفت: کنگره ۳ هزار شهید استان سمنان کار بزرگ فرهنگی است که در اوایل سال آینده برگزار می شود و امشب نیز در شاهرود یادواره فاخر و ارزشمند شهدا در قالب این کنگره در شاهرود برگزار خواهد شد‌.

۲۵ مهر ۱۴۰۳ ۰۹:۴۲
روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان |