اخبار

سمنان امسال میزبان دو رویداد فرهنگی هنری بین المللی و منطقه ای است

سمنان امسال میزبان دو رویداد فرهنگی هنری بین المللی و منطقه ای است
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان فعالیت های فرهنگی و هنری در استان را پررونق دانست و گفت: تا پایان سال دو رویداد هنری و فرهنگی بین المللی و منطقه ای در سمنان برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان،فرشید فلاح روز سه شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان افزود: در هفته جاری چندین رویداد و همایش فرهنگی و هنری در سمنان و دامغان برگزار شد که مخاطبان بسیاری را به خود جلب کرده است.

وی برگزاری همایش خوشنویسان سمنان با عنوان یادگار دوست و نکوداشت استاد ابوالخیریان همراه با برپایی نمایشگاه، افتتاح و برگزاری نمایشگاه نقاشی با جذب بیش از یک هزار و 200 نفر به مجتمع فرهنگی هنری کومش، برگزاری همایش بزرگداشت روز حافظ در سمنان و نیز برگزاری سومین جشن مهر سینمای ایران استان سمنان در دامغان را از این برنامه ها برشمرد.

وی گفت: در ادامه سال نیز سومین سوگواره بین المللی ملت امام حسین (ع) و نیز هفتمین جشنواره منطقه ای تئاتر توانخواهان در سمنان برگزار خواهد شد که از رویدادهای مهم فرهنگی و هنری است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان همچنین از تهیه و تدوین و ارائه طرح "طراوت" با هدف توسعه فرهنگ حجاب و عفاف در استان سمنان توسط سپاه پاسداران و همکاری سایر اعضای کارگروه مربوطه تمجید و ابراز امیدواری کرد این طرح با قوت و همکاری دستگاههای فرهنگی و اجرایی در استان سمنان اجرا شود.

یکصد و هفدهمین نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان روز سه شنبه به ریاست نماینده ولی فقیه در استان و با حضور استاندار و سایر اعضا در دفتر امام جمعه سمنان برگزار شد.

۲۵ مهر ۱۴۰۳ ۰۹:۳۸
روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان |