اخبار

بررسی طرح توسعه فرهنگ عفاف و حجاب در نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان

بررسی طرح توسعه فرهنگ عفاف و حجاب در نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان
یکصد و هفدهمین نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان به ریاست نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان تشکیل و به بررسی طرح عفاف و حجاب پرداخت.

به گزارش روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان، در این نشست که استاندار سمنان و جمعی از مدیران کل ستادی و اجرایی استان حضور داشتند در خصوص طرح حجاب و عفاف که مسوولیت آن بر عهده سپاه پاسداران استان سمنان بود توضیحاتی ارائه و ساختار ستاد هماهنگی پشتیبانی از جبهه مقاومتاستان و ضرورت هماهنگی و تعامل برای حمایت از مقاومت و نیز اجرای دو طرح فرهنگی هنری مطرح شد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان:سمنان در این نشست از تدوین و ارائه طرح "طروات" در خصوص توسعه فرهنگ عفاف و حجاب توسط کارگروه مرتبط خبر داد و گفت: طرح عفاف و حجاب با تدابیر نماینده ولی فقیه در استان و مجموعه سپاه تدوین و ارائه شده و محوریت اجرایی طرح طراوت مردم و نیروهای مردمی هستند..
سردار منصور شوقانی با تاکید بر اینکه از ظرفیت ذاتی هر دستگاه اجرایی و مجموعه های مردمی در اجرای مطلوب این‌ طرح استفاده خواهیم کرد افزود: ۴۰ مجموعه در سطوح مختلف برای اجرای این طرح به صورت نمونه و الگو در نظر گرفته شده است.
فرمانده سپاه قائم (عج) استان سمنان متذکر شد: در یک ماه آینده گزارشی جامع و مفصل از مجموعه اقدامات انجام شده و اجرای این  طرح اقنایی فرهنگی به منظور احصاء کاستی ها و تقویت موارد و بخش ها، ارائه می شود.

در این نشست که با دبیری فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان برگزار شد همچنین گزارشی هایی از اجرای سوگواره بین المللی ملت امام حسین (ع) و نیز برگزاری جشنواره منطقه ای تئاتر توانخواهان تحت پوشش بهزیستی ارائه شد.

نشست شورای فرهنگی عمومی استان سمنان در دفتر امام جمعه سمنان برگزار شد.

۲۵ مهر ۱۴۰۳ ۰۹:۳۴
روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان |