اخبار

برگزاری جلسه هم‌اندیشی دبیران شورای فرهنگ عمومی استان‌ها با خادمی:

تاکید بر ارتقاء جایگاه شورای فرهنگ عمومی استان‌ها

تاکید بر ارتقاء جایگاه شورای فرهنگ عمومی استان‌ها
جلسه هم‌اندیشی مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیران شورای فرهنگ عمومی استان‌های کشور به ریاست عاطفه خادمی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور و با حضور مهدی رمضانی چابک مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزات فرهنگ و ارشاد برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی کشور؛ عاطفه خادمی در این جلسه بر آسیب‌شناسی شورای فرهنگ عمومی استان‌ها، تعدد مصوبات، اجرایی نشدن برخی از مصوبات شورا در طول سال‌های گذشته و فعال‌تر شدن ظرفیت شورای فرهنگ عمومی استان‌ها تاکید کرد.

 

شورا

وی گفت: تقویت ارتباط شورای فرهنگ عمومی استان‌ها با شورای فرهنگ عمومی کشور و سیاست فعال کردن شورای فرهنگ عمومی استان‌ها در راهبری فرهنگی مستقل استان، در دستور کار قرار گرفته است.
 

شورا

خادمی بر ضعف ارتباط استان‌ها با شورای فرهنگ عمومی کشور تصریح کرد و گفت: تقریباً استان‌ها در موضوع فرهنگ عمومی و نسبت خود با شورای فرهنگ عمومی کشور گاهی جزیره‌ای عمل می‌کنند و ما در شورای فرهنگ عمومی قصد داریم تا این فاصله را از بین ببریم.
 

شورا

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تا با حضور استانداران، ضمانت اجرایی مصوبات شورای فرهنگ عمومی در استان‌ها را متقن کرده و شورا را به سمت راهبری فرهنگی در استان‌ها ارتقا دهیم.

 

شورا
بنا بر این گزارش در ادامه این جلسه دبیران شورای فرهنگ عمومی استان‌های فارس، یزد، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، اصفهان و آذربایجان شرقی هر یک به ارائه دیدگاه‌‌ها، نظرات و پیشنهادات خود برای ارتقای شورای فرهنگ عمومی استان‌ها پرداختند.

 

شورا

تهیه خبر: خانم حقیقی 

تهیه عکس: آقای بنائیان 


۲۱ خرداد ۱۴۰۳ ۰۷:۰۹