اخبار

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان سمنان:

انتخابات و جمعیت دو اولویت شورای فرهنگ عمومی استان سمنان است

انتخابات و جمعیت دو اولویت شورای فرهنگ عمومی استان سمنان است
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، جمعیت و انتخابات ریاست جمهوری را از اولویت های شورای فرهنگ عمومی این استان اعلام کرد.
به گزارش روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان،فرشید فلاح روز سه شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان با بیان اینکه انتخابات آینده ریاست جمهوری از اهمیت خاصی برخوردار است اظهار داشت: نشست بعدی شورای فرهنگ عمومی این استان اختصاص به امر خطیر و ویژه انتخابات دارد.

چهادهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیر در کشور برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به مباحث جمعیت و لزوم توجه خانواده ها و دستگاههای فرهنگی برای رشد جمعیت و توجه به جوانی جمعیت گفت: موضوع اول نشست فعلی شورای فرهنگ عمومی اختصاص به مساله جمعیت و طرح های مرتبط با آن دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با اشاره به شهادت رییس جمهوری خدوم و جهادگر آیت الله سیدابراهیم رئیسی خادم الرضا و جمعی از خادمان نظام و انقلاب در حادثه دردناک بالگرد، یاد و خاطره این شهیدان را گرامی داشت.

در این نشست رییس مرکز تحقیقات و عوامل اجتماعی موثر بر سلامت دانشگاه علوم پزشکی سمنان به ارائه طرح پویش جوانی جمعیت و مباحث مربوط به جمعیت پرداخت.

در این نشست پوستر طرح "پویش جوانی جمعیت" که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی سمنان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اجرا می شود توسط نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان و دست اندرکاران این طرح رونمایی شد.

 
۹ خرداد ۱۴۰۳ ۰۶:۴۳
روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان |