اخبار

برگزاری کمیته فرهنگی ستاد بزرگداشت 5 اردیبهشت در خراسان جنوبی

برگزاری کمیته فرهنگی ستاد بزرگداشت 5 اردیبهشت در خراسان جنوبی
کمیته فرهنگی هنری ستاد بزرگداشت 5 اردیبهشت ماه استان(سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس) با حضور مسئولان مربوطه در فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، علی فرخنده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، امروز ۲۸ فروردین در این کمیته اظهار کرد: واقعه پنجم اردیبهشت ۵۹ از اذهان پاک نخواهد شد و اتفاقی که در صحرای طبس به وقوع پیوست، نماد پیروزی اراده الهی بر شیطان بود.
 
وی افزود: پنجم اردیبهشت روز تقابل استکبار و نظام اسلامی است که به اذن خدواند در صحرای طبس دشمنان انقلاب و نظام و در رأس آن آمریکای جنایتکار شکست خوردند.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه شکست حمله نظامی آمریکا به طبس نشان‌دهنده عنایت خداوند به کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: برای این واقعه نیاز به جریان‌سازی داشته و درخواست داریم راویان و تاریخ‌دانان، دانشگاهیان، مدارس، ائمه جمعه در خطبه‌های نماز جمعه، فضاهای مجازی و سایر جایگاه‌ها به این موضوع بیشتر بپردازند.
 
فرخنده ادامه داد: همچنین طرح‌های هنری و فرهنگی خوبی در این خصوص برنامه‌ریزی شده تا این موضوع ملی در سطح کلان معرفی و تبیین‌ شود.
 

در این جلسه سایر اعضا نیز به بیان نظرات خود در مورد کیفیت معرفی این واقعه پرداختند.

۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ۱۳:۴۵