اخبار

دعوت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس

دعوت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی طی پیامی از مردم استان برای حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، علی فرخنده؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی ضمن محکومیت جنایت‌های گسترده رژیم صهیونیستی به ویژه جنایات اخیر این رژیم از مردم استان برای حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

متن پیام بدین شرح است: 

بسمه تعالی

"روز قدس" روز تجلی وحدت و همدلی در حمایت از مردم مظلوم و قهرمان فلسطین و همنوایی جهانی با پاره تن اسلام است.

این روز روزی است که نشان می‌دهد مسلمانان برای محو و نابودی ظلم در جهان با یکدیگر متحد و هم قسم هستند. فریاد حق‌طلبی آزادی خواهان جهان، تحقق وعده و سنت الهی حکومت صالحان بر زمین را نویدی دوباره می دهد. ️ 

روز قدس امسال در حالی برگزار می‌شود که جهان اسلام بیش از هر زمان دیگری داغدار خون‏های به ناحق ریخته شده مردان و زنان مظلوم و بی دفاع و کودکان معصوم غزه مقاوم به دست رژیم صهیونیستی در میان سکوت جامعه بین المللی است.

ملت بصیر و آگاه ایران اسلامی که در برابر این جنایات، هیچ گاه ساکت ننشسته و همواره در دفاع از مردم مظلوم بی دفاع به پاخاسته‌اند، امسال نیز به رسم هرساله در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و در لبیک به ندای تاریخی امام راحل و با تأسی به منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، بار دیگر به صحنه آمده و فریاد آزادی خواهی قدس شریف را به گوش استکبار جهانی خواهند رساند.

اینجانب از فعالان فرهنگی و هنری که میراث‌دار هنر متعالی این سرزمین ماندگار به عنوان بخشی از تمدن اسلام بوده و همچنین از مردم بصیر استان می‌خواهم همچون همیشه در راهپیمایی باشکوه یوم الله روز قدس شرکت کرده و ضمن اعلام همدردی با ملت مظلوم فلسطین، حضور خود در صف آزادی‌خواهی و حمایت از مظلومان جهان را فریاد بزنند.

۱۶ فروردین ۱۴۰۳ ۱۳:۳۵