اخبار

افتتاح نمایشگاه لبخند خدا در خوسف

افتتاح نمایشگاه لبخند خدا در خوسف
نمایشگاه مفهومی لبخند خدا به مناسبت آغاز دهه کرامت در شهرستان خوسف افتتاح گردید.
به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خوسف؛ مورخ 1403/02/21 نمایشگاه مفهومی با عنوان «لبخندا خدا» همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) در محل هیات حسینی شهرستان خوسف با حضور مسئولین شهرستانی افتتاح گردید.
حاجی قدیر قیاسی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعلام این خبر افزود: با توجه به اهمیت مسئله عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر در جامعه نمایشگاه لبخند خدا با محوریت حضرت فاطمه معصومه (س) الگوی دختر اسلام، امید به آینده و ترسیم آینده دختر ایرانی توسط نهاد امامت جمعه شهرستان، همکاری این ادره ، قرارگاه شهید آوینی و همت تشکل های دخترانه دانش آموزی و آموزش و پرورش با برپایی غرفه های متنوع شامل خوانش کتاب، حس خوب ریحانگی، رفیق صمیمی و عکس و پوستر در هیات حسینی شهرستان خوسف برپا گردید.

وی تصریح کرد همزمان با برپایی نمایشگاه، جشن ویژه دانش آموزان دختر مدارس خوسف در حاشیه نمایشگاه صورت پذیرفت. این مراسم با برنامه هایی از قبیل اجرای مولودی و شعر خوانی، استندآپ کمدی، اجرای گروه سرود و مسابقه همراه بود که در پایان از نفرات برتر تقدیر به عمل آمد. 

قیاسی افزود نمایشگاه لبخند خدا از مورخ 1403/02/21 لغایت 1403/02/22 به مدت 2 روز برای عموم و به ویژه دختران 13 تا 15 سال دایر می باشد.

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۳۴