اخبار

نماینده ولی فقیه و رییس شورای فرهنگ عمومی استان کردستان

نقشه مهندسی فرهنگی کشور ،سندی موثر در تقویت و ارتقاء فرهنگ اسلامی - ایرانی است

اخلاق و معنویت پیوست موثر فرهنگی جهش تولید با مشارکت مردم است
نقشه مهندسی فرهنگی کشور ،سندی موثر در تقویت و ارتقاء فرهنگ اسلامی - ایرانی است
نماینده ولی فقیه و رییس شورای فرهنگ عمومی استان کردستان با برشمردن ویژگی های خوب نقشه مهندسی فرهنگی کشور گفت: آیین نامه جدید نگاهی جامع به عملیاتی نمودن این سند تحول آفرین و موثر در عرصه فرهنگ دارد.

به گزارش دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان کردستان،رییس شورای فرهنگ عمومی استان کردستان با ابراز خرسندی از روند تدوین سند استانی نقشه مهندسی فرهنگی کشور افزود: این سند اواخر خردادماه سال جاری همزمان یکصد و بیست و سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان با حضور دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی رونمایی خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی با تاکید بر اهتمام ویژه مدیران و خدمتگزاران مردم در کردستان بر رفتار مضاعف جهادی و تبیین بیش از پیش خدمات متنوع نظام خاطر نشان کرد: اخلاق و معنویت به عنوان یکی از محورهای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی می تواند پیوست فرهنگی موثر در تحقق شعار سال باشد.

نماینده ولی فقیه در کردستان با ضروری خواندن برگزاری نشست های جهاد تبیین در صحن دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان افزود:پرداختن به مسائل روز و پاسخگویی به شبههات و سوالات جوانان و آحاد مردم در دیدارهای چهره به چهره و افزایش تولید محتوای غنی از فرهنگ اسلامی - ایرانی نیاز اولویت دار فرهنگی است.

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۱۸
کمیته اطلاع رسانی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان کردستان |