اخبار

برگزاری کارگاه اموزشی دوازدهمین جشنواره مد و لباس فجر در جنوب کرمان

برگزاری کارگاه اموزشی دوازدهمین جشنواره مد و لباس فجر در جنوب کرمان
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از برگزاری کارگاه آموزشی مد و لباس در جنوب کرمان خبر داد

به گزارش کمیته رسانه و اطلاع رسانی دوازدهمین جشنواره ملی مد و لباس فجر؛  حجت الاسلام والمسلمین سید احمد حسینی در این باره اظهارداشت: کارگاه آموزشی مد و لباس جنوب کرمان به عنوان پیش رویداد دوازدهمین جشنواره مد و لباس فجر در جیرفت برگزار می شود.

وی تصریح کرد: این مهم اولین کارگاه تخصصی آموزش مد و لباس در جنوب کرمان است که با حضور بیش از 150 طراح و تولید کننده در جیرفت برگزار می شود.

حسینی با تاکید براینکه استقبال از کارگاه آموزشی مد و لباس در جنوب کرمان بسیار خوب بوده است، اظهارداشت: با توجه به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود در جنوب کرمان و استقبال پر شور طراحان مد و لباس از کارگاه های آموزشی بنا داریم بصورت مداوم دوره های آموزشی برگزار نماییم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: این کارگاه با تدریس استاد الهام طالبی بیدهندی با سر فصل های آموزشی ترسیم و نحوه قرارگیری عناصر جزییات لباس روی بدن و تاثیرشان، تکنیکهای مختلف خلاقیت در لباس، استخراج دیتل و طراحی براساس اون، تکنیک کات اون، تکنیک کولاژ، طراحی بر اساس خطوط بداهه ، طراحی بر اساس فرم به صورت مستقیم و غیر مستقیم، مود بورد، تدابیر خطی، طراحی لباس مردانه، جنسیت سازی و تصویر سازی فشن، نحوه کالکشن سازی و پرتفلیو، ترند خوانی پنج شنبه 27 مهرماه سال جاری در سالن شهید مداحی پور جیرفت برگزار می شود.  

وی با بیان اینکه  این کارگاه با حضور اساتید برتر مد و لباس کشور برگزار می شود، تصریح کرد: برای شرکت کنندگان  از سوی کار گروه ساماندهی مد و لباس کشور گواهینامه معتبرآموزشی  صادر می شود.
۲۶ مهر ۱۴۰۲ ۱۳:۵۱
روابط‌عمومی و اطلاع رسانی شورای فرهنگ عمومی کشور |