اخبار

سردار غلامرضا سلیمانی، عضو شورای فرهنگ عمومی کشور: برنامه‌های اعتلایی در ‏دستور کار بسیج دانشجویی قرار دارد

سردار غلامرضا سلیمانی، عضو شورای فرهنگ عمومی کشور: برنامه‌های اعتلایی در ‏دستور کار بسیج دانشجویی قرار دارد

سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین و عضو شورای فرهنگ عمومی کشور: برنامه‌های اعتلایی در دستور کار بسیج دانشجویی قرار دارد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: برنامه‌های اعتلایی و اجرای بیانیه گام دوم، متناسب با اندیشه‌های امامین انقلاب از مهم‌ترین مطالبات پیش روی  بسیج دانشجویی خواهد بود.

وی ادامه داد: در همه سال‌ها در اندیشه رهبر معظم انقلاب به بسیج دانشجویی، توجه زیاد و پررنگی به چشم می‌خورد. دانشجویان انقلابی در این مجموعه از ابتدای تأسیس تاکنون در دوره‌های مختلف و در مسیر تاریخی انقلاب اسلامی در گام نخست و گام دوم خوب درخشیده‌اند.

سردار سلیمانی با بیان اینکه پیش‌قراولی و پیشتازی در نقش‌آفرینی‌ها از برجسته‌ترین ویژگی‌های این مجموعه است، بیان کرد: پیاده‌سازی اهداف ترسیم شده به‌ویژه در سال‌های اخیر، تحرک و جنبش بسیار خوبی را در این مجموعه ایجاد کرد که باید قدر این مجاهدت‌ها را دانست.

سردار سلیمانی با بیان اینکه برنامه‌های اعتلایی و اجرای بیانیه گام دوم، متناسب با اندیشه‌های امامین انقلاب از مهم‌ترین مطالبات پیش رو خواهد بود، خاطرنشان کرد: بسیج دانشجویی در این دوران با کمک دانشجویان عزیز انقلابی، بی‌شک در تمامی سطوح، جهاد و جهش و هم‌افزایی بین اقشار، دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اداری مرتبط را در دستورکار قرار خواهد داد و جوانان عزیز کشورمان با انگیزه الهی و انقلابی و با روحیه جهادی، کوتاه‌ترین مسیر و خلاقانه‌ترین روش‌ها را برای رسیدن به اهداف طراحی شده میسر خواهند کرد.

۲۷ شهریور ۱۴۰۲ ۱۲:۲۰