اخبار

بهره مندی از ظرفیت های دریایی رمز موفقیت کشور

بهره مندی از ظرفیت های دریایی رمز موفقیت کشور
محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس که در مراسم برگزاری رویداد ایده پردازی فرهنگی و اجتماعی سواحل کشور در بندرعباس حضور یافت عنوان کرد: بهره مندی از ظرفیت های دریایی رمز موفقیت کشورها می باشد

بهره مندی از ظرفیت های دریایی رمز موفقیت کشور

    
بهره مندی از ظرفیت های دریایی رمز موفقیت کشور
.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، محمد عبادی زاده ضمن عرض خیر مقدم به مهمانان برنامه عنوان نمود: دغدغه مندی مسئولان نسبت به اجرای این گونه رویدادها قابل تقدیر است که با این اتفاق شاهد یک تحول خواهیم شد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس بیان کرد: ایده پردازی در رابطه با دریا از اهمیت خاصی برخوردار است و مهمترین شهرهای پیشرفته در کنار ساحل می باشند پس بالاترین ظرفیت در این زمینه را دارا می باشیم.

ایشان عنوان نمود: وقتی به گذشته نگاه می کنیم دریا بخش زیادی از اقتصاد جوامع را در بر می گرفت و می توان گفت رمز موفقیت کشورها در بهرمندی از ظرفیت های دریایی است که ما باید از ظرفیت های دریایی در مسایل اقتصادی و اجتماعی بیشترین بهره را ببریم.

عبادی زاده گفت: همه اقشار جامعه درگیر شکل گیری یک تمدن می باشند و برای رسیدن به آن اندیشه تعمیم یافته است و در تار و پود جامعه است و بدون توجه به ظرفیت های دریایی و ساحل آن به تمدن نمی توان رسید زیرا نقش دریا در تحولات جهانی بی بدیل است.

وی افزود: در حوزه فرهنگ و مسایل اجتماعی بخشی از آن اکتشافی است که وجود دارد و باید کشف شود مانند رسوماتی که مردم ساحل نشین از گذشته داشته اند و باید فرهنگ ساحل نشینان مورد بررسی قرار گیرد و بتوان از آن بهره برد

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۸:۴۰
روابط‌عمومی شورای فرهنگ عمومی کشور |