اخبار

درجلسه شورای فرهنگ عمومی استان صورت گرفت:

استاندار سمنان برای تامین اعتبار اجرای سند توسعه فعالیت های قرآنی قول مساعد داد

استاندار سمنان برای تامین اعتبار اجرای سند توسعه فعالیت های قرآنی قول مساعد داد
استاندار سمنان تدوین سند توسعه فعالیت های قرآنی در این استان را اقدامی ارزشمند خواند و نسبت به تامین اعتبار اجرایی شدن مفاد این سند قول مساعد داد.

به گزارش روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی در نشست شورای فرهنگی عمومی استان سمنان که به بحث و بررسی در خصوص توسعه فعالیت های قرآنی در این استان اختصاص داشت گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان نیازهای اعتباری اجرایی شدن این سند را با همکاری دستگاههای مختلف برآورد و برای تامین اعتبار به استانداری ارائه دهد.

استاندار سمنان، از اقدامات صورت گرفته برای تدوین سند فعالیت های قرآنی و فعالیت های دستگاههای عضو شورای فرهنگ عمومی استان در این خصوص تقدیر کرد.

در این نشست که به ریاست نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان و با حضور سایر اعضا برگزار شد مدیران کل آموزش و پرورش، اوقاف و امور خیریه، صدا و سیما، مدیر حوزه علمیه خواهران و نیز رییس دانشگاه سمنان گزارشی از فعالیت ها و برنامه های خود را برای توسعه فعالیت های قرآنی و اجرای مفاد سند قرآنی این استان ارائه کردند.

خالقی مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان به نمایندگی از سایر مدیران استان در این گزارش خواستار اختصاص اعتبار برای اجرای مفاد سند توسعه فعالیت های قرانی در این استان شد.

در این نشست معرفی نامه بیمه فعالان قرآنی به نمایندگی به سه تن از فعالان قرآنی استان سمنان توسط نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان و نیز استاندار سمنان اعطا شد.

۱۷ فروردین ۱۴۰۲ ۱۱:۰۰
روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان |