اخبار

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان سمنان:

ترویج معارف قرآنی در جامعه، آینده جوانان را تضمین می کند

ترویج معارف قرآنی در جامعه، آینده جوانان را تضمین می کند
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان سمنان گفت: برای تضمین آینده جوانان، باید معارف قرآنی در سطوح مختلف جامعه، مدارس، دانشگاه ها و در بین جوانان و نوجوانان تبیین و ترویج شود.

به گزارش روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان،حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی در نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان افزود: در توسعه و ترویج فعالیت های قرانی در این استان اقداماتی صورت گرفته که بسیار ارزشمند است.

وی متذکر شد: برای توسعه فعالیت ها و جلسات قرآنی از ظرفیت و امکانات مساجد و کانون های فرهنگی هنری مساجد بهره گرفته شود.

مطیعی ماه مبارک رمضان را ماه ذکر معرفی و تاکید کرد: ذکر باید در همه حال به ترک محرمات، امر به معروف و نهی از منکر در درون انسان متجلی شود و وقتی به عمل برسد خدمتگزاری ثابت می‌شود.

امام جمعه سمنان با قدردانی از استاندار سمنان و سایر مسئولان که فعالیت آنها در جهت خدمتگزاری صادقانه به مردم است، خاطرنشان کرد: بالاترین عبادات و اعمال، خدمت به مردم است و مسوولان هویتی غیر از خدمت به مردم ندارند.

مطیعی، با بیان اینکه استان سمنان، استانی صنعتی و دارای صنایع ویژه است و در حوزه کشاورزی نیز قابلیت دارد گفت: برای تحقق شعار سال باید از ظرفیت های موجود در این استان بهره گرفته شود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان تصریح كرد: رهبری فرموده اند همه فعالیت ها با محوریت و اولویت‌ رشد تولید و مهار تورم باید باشد و همه مسئولین استان باید به فرمایش مقام معظم رهبری توجه جدی نمایند.  

امام جمعه سمنان گفت: مقام معظم رهبری همواره بخش های سیاسی و فرهنگی را مهم دانسته ولی همواره بر رفع مشکلات اقتصادی تاکید داشتند و زمینه رفع مشکلات باید توسط مسئولان فراهم شود.

نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان شامگاه چهارشنبه با حضور استاندار سمنان و سایر اعضا در شبستان اعظم آستان مقدس امام زاده یحیی بن موسی الکاظم (ع) سمنان برگزار شد.

۱۷ فروردین ۱۴۰۲ ۱۰:۵۷
روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان |