اخبار

تجلیل استاندار سمنان از برگزاری منظم جلسات شورای فرهنگ عمومی استان

تجلیل استاندار سمنان از برگزاری منظم جلسات شورای فرهنگ عمومی استان
استاندار سمنان در یکصدمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان از برگزاری منظم جلسات این شورا قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی در نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان با تبریک میلاد با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) خاطرنشان کرد: در کنار مسائل اقتصادی و معیشتی، مسئولان دستگاه های اجرایی نسبت به حوزه فرهنگی اهتمام دارند.  

هاشمی ادامه داد: ابلاغ وزیر کشور در مسأله حجاب و عفاف، خرسندی خانواده های شهدا و متدینین و آحاد مردم استان سمنان را به همراه داشت.

وی با اشاره به خصوصیات مردم استان سمنان تصریح کرد: مردم استان سمنان ولایتمدار، باتقوا و بصیر هستند و تذکرات حوزه حجاب باید آمرانه با رعایت اخلاق حسنه و با هدف هدایت و ارشاد باشد.

هاشمی تاکید کرد: سال 1402، سال مهار تورم و رشد تولید نامگذاری شده و سال گذشته اتفاقات مطلوبی در حوزه اشتغال و دانش بنیان رقم خورده است که باید اطلاع رسانی شود.

 استاندار سمنان گفت: از ریاست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان، که در حوزه های مختلف فرهنگی و به ویژه برگزاری جلسات شورای فرهنگی با برنامه و خروجی مطلوب، پیگیر امور هستند، قدردانی می‌کنم.

نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان به ریاست حجت الاسلام والمسلمین مطیعی امام جمعه سمنان و سایر اعضا در آستان مقدس امام زاده یحیی بن موسی الکاظم (ع) برگزار شد.

۱۷ فروردین ۱۴۰۲ ۱۰:۵۵
روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان |