اخبار

برگزاری اولین نشست شورای فرهنگ عمومی به ریاست نماینده ولی فقیه در استان سمنان

برگزاری اولین نشست شورای فرهنگ عمومی به ریاست نماینده ولی فقیه در استان سمنان
اولین نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان در سال جدید به ریاست نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان و با حضور استاندار سمنان در شبستان حرم مطهر یحیی ابن موسی الکاظم (ع) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان این نشست اختصاص به بررسی چگونگی تحقق شعار سال "رشد تولید و مهار تورم"، دست اوردهای اقتصادی استان سمنان در سال گذشته و برنامه های سالجاری و نیز بررسی برنامه های توسعه فعالیت های قرآنی دستگاههای ذیربط اختصاص داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در این نشست که شامگاه چهارشنبه برگزار شد با بیان دستور جلسه نشست شورای فرهنگ عمومی، تدوین و تصویب سند توسعه فعالیت های قرآنی استان سمنان را از دست آوردهای شورای فرهنگ عمومی دانست و گفت: این سند افق فعالیت های قرآنی در استان سمنان را مشخص کرده است.

فرشید فلاح بر ضرورت اختصاص اعتبار لازم برای اجرایی شدن سند توسعه فعالیت های قرآنی تاکید کرد و اظهار داشت: این سند با مشارکت دستگاههای مختلف فرهنگی تدوین و افق 10 ساله فعالیت های قرآنی را برای استان تبیین و مشخص ساخته است.

ارائه گزارش اقدامات اقتصادی استان توسط معاون اقتصادی استانداری سمنان ازدیگر بخش های نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان بود.

۱۶ فروردین ۱۴۰۲ ۱۰:۴۱
روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان |