اخبار

کاهش آسیب های اجتماعی از دغدغه های مهم رهبری است

کاهش آسیب های اجتماعی از دغدغه های مهم رهبری است
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به این که کاهش آسیب های اجتماعی امری پر اهمیت و از دغدغه های مهم رهبری است، اجرای برنامه هایی در این خصوص مورد اهتمام ویژه شورای فرهنگ عمومی قرار دارد‌.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان؛ علی سرگزی در جلسه کارگروه کاهش آسیب های اجتماعی و تقویت نشاط اجتماعی که با حضور اعضا در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، بیان کرد: در سیستان و بلوچستان همچون دیگر استان ها آسیب های اجتماعی مختلفی را شاهد هستیم که با توجه به اهمیت پرداختن به موضوع کاهش آسیب های اجتماعی و تاکید مقام معظم رهبری، شورای فرهنگ عمومی اقدام به راه اندازی این کارگروه کرد.

وی ادامه داد: وقتی از آسیب های اجتماعی صحبت می شود، ذهن ها بیشتر به سمت طلاق، اعتیاد و ... سوق پیدا می کند، در حالی که تحقیر ملی یکی از آسیب های جدی است که در فضای مجازی شاهد آن هستیم.

رئیس کارگروه کاهش آسیب های اجتماعی و تقویت نشاط اجتماعی استان افزود: بسیاری از آسیب ها و وظایف حاکمیت، دستگاه ها و مردم در رابطه با رفع و کاهش آن مشخص هست، اما به ملزوماتی نیاز دارد.

به گفته وی، در ارتباط با کاهش آسیب های اجتماعی و تقویت نشاط اجتماعی اقدام هایی از سوی دستگاه های مختلف صورت گرفته است که البته کافی نیست.
۱۵ دی ۱۴۰۱ ۱۳:۱۳