اخبار

بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از کانون فرهنگی و هنری زینبیه شهر حسن آبادیاسوکند

بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از کانون فرهنگی و هنری زینبیه شهر حسن آبادیاسوکند
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در سفر کاری به شهرستان بیجار در شهر حسن آبادیاسوکند حضور یافت

به گزارش دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان کردستان، علی اصغر دریایی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و هیات همراه در بازدید و دیدار با مدیر مسئول و کتابدار کانون فرهنگی و هنری زینبیه شهر حسن آباد یاسوکند اظهار داشت: ما اگر در این شهر کوچک شهرستان بیجار حضور پیدا کردیم با هدف دربرگیری کلیه فعالیت های فرهنگی و هنری در تمام نقاط مختلف و شهرهای کوچک و روستاهای سراسر استان را مدنظر داریم.

وی افزود: تشکیل گروه سرود و اجرای سرودهای انقلابی و همچنین اجرای نمایش ها و تئاتر های مذهبی در این شهر فعال و امکان حضور این گروه های هنری در سراسر استان را فراهم و حمایت خواهیم کرد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان کردستان ضمن بازدید از خانه دیجیتال و کتابخانه عمومی وابسته به این کانون فرهنگی و هنری گفت: شهر حسن آبادیاسوکند یک شهر مذهبی است برنامه های فرهنگی و هنری نیز بایستی متناسب با این ویژگی ها و خصوصیت تدارک دیده شود.

مدیر کانون فرهنگی و هنری زینبیه شهر حسن آباد یاسوکند نیز گفت: از اینکه بعد از سال ها مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در این شهر و کانون فرهنگی هنری زینبیه حضور پیدا کردند بسیار خوشحالیم.

وی ضمن ارائه گزارشی کوتاه از فعالیت ها و برنامه های فرهنگی، هنری و مذهبی کانون گفت: به مناسبت های مختلف دینی و ملی برنامه ها وفعالیت های خوبی در این کانون اجرا و برگزار می شود در صورت حمایت مالی از کانون این فعالیت های رونق بیشتری خواهد گرفت.

درپایان از سوی سامان احمدی معاون امور هنری و سینمایی اداره کل ارشاد کردستان و عیسی فلاحی سرپرست معاونت فرهنگی و رسانه نیز پیشنهاداتی در خصوص فعالیت های فرهنگی و هنری این شهر ارائه گردید.

۲۰ آذر ۱۴۰۱ ۱۱:۵۱
دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کردستان |