اخبار

نمایشگاه صنایع دستی جشنواره دست آفرین های هنر ایرانی افتتاح شد

نمایشگاه صنایع دستی جشنواره دست آفرین های هنر ایرانی افتتاح شد
به مناسبت هفته بسیج نمایشگاه صنایع دستی ویژه جشنواره دست آفرین های هنر ایرانی با شرکت آثاری از هنرمندان سراسر استان کردستان امروز افتتاح شد.

به گزارش دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان کردستان، امروز شنبه ۱۲ آذرماه ۱۴۰۱ در محل خانه کورد سنندج با حضور دریایی مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان, گویلیان مدیرکل میراث فرهنگی, گردشگری و صنایع دستی استان و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی و سپاه بیت المقدس استان و تعدادی از هنرمندان این عرصه رسما افتتاح و به بهره برداری رسید.

جشنواره دست آفرین های هنر ایرانی که با حضور هنرمندان و ارسال آثار از سراسر استان  از جمله شهرستان های بانه، سنندج، سقز و بیجار در زمینه های صنایع دستی هنری شامل گلیم بافی، کلاش بافی، کادو و بسته بندی، صنایع چوب و زیورآلات و لباس به مدت یک هفته برپایی است، آثار نمایش داده شده و شرکت کننده در این جشنواره پس از داوری به مرحله کشوری راه خواهند یافت.  

نمایشگاه صنایع دستی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و به همت و تلاش میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و بسیج هنرمندان استان به مدت یک هفته در خانه کورد سنندج میزبان علاقمندان و دوستداران صنایع دستی خواهد بود.

۱۵ آذر ۱۴۰۱ ۱۲:۳۳
دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کردستان |