اخبار

حضور استان سمنان در یازدهمین جشنواره مد و لباس فجر و نخستین نمایشگاه تخصصی ایران ویژند

حضور استان سمنان در یازدهمین جشنواره مد و لباس فجر و نخستین نمایشگاه تخصصی ایران ویژند
استان سمنان در یازدهمین جشنواره مد و لباس فجر و نخستین نمایشگاه تخصصی ایران ویژندشرکت کرد.

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان،سرپرست دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان از فعالیت غرفه هنرمندان استان سمنان در یازدهمین جشنواره مد و لباس فجر و نخستین نمایشگاه تخصصی ایران ویژندخبرداد.

سرپرست دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان گفت:در غرفه استان سمنان لباسهای سنتی، سوزندوزی و پارچه های دستبافت به همراه لوازم بافت و نیز تعدادی از لباسهای پایان نامه های دانشجویان دانشکده فنی و حرفه ای دختران شهرستانها در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

رضا مهدیان گفت:وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در چارچوب رسالت­های فرهنگی هنری خود،خصوصاً توسعه و تعالی نظام طراحی، تولید و تبلیغ مد و پوشاک ایرانی- اسلامی، با تکیه بر توانمندی و نوگرائی طراحان، تولیدکنندگان و برند(ویژند)های موفق این حوزه، ذیل بخش غیررقابتی یازدهمین جشنواره مد و لباس فجر، نخستین نمایشگاه تخصصی ایران ویژند را در محل دائمی نمایشگاه­های بین­المللی تهران برگزار کرده است.

نخستین نمایشگاه تخصصی ایران ویژند که از دوم مرداد در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برپا شده است و تا پنجم مرداد ادامه دارد طراحان، تولیدکنندگان و ویژند (برند) های برتر مد و پوشاک را ارائه کرده اند.

این نمایشگاه در سالن های 31A و 31B توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برپا شده است.

جهت مشاهده عکسها روی آنها کلیک کنید.







۳ اَمرداد ۱۴۰۱ ۱۲:۳۱
روابط عمومی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان |