اخبار

فضای مجازی عرصه جنگ اراده هاست/ مطالبات مردمی در فضای مجازی مطرح شود .

فضای مجازی عرصه جنگ اراده هاست/ مطالبات مردمی در فضای مجازی مطرح شود .
رئیس شورای فرهنگ عمومی و امام جمعه قزوین گفت: باید دکل های رصد برای دیدبانی و سیطره بر دشمن را در فضای مجازی داشته باشیم و با نگاه دینی در تولید محتوا، خواسته های بحق مردم را بیان کنیم تا مخاطب و طالب داشته باشد.

آیت الله عابدینی در نشست 116 شورای فرهنگ عمومی استان قزوین اظهارداشت: مطالبه رهبری این است که فضای مجازی را دریابیم و بر آن نظارت داشته باشیم و از فرصت های آن نیز بهره بگیریم ؛ زیرا فرصت های آن متعدد است.

وی افزود: فضای مجازی مانند شبکه حمل و نقلی است که حوادث و زیان هم دارد اما فرصت های این فضا قابل مقایسه با تهدیدات آن نیست و باید بپذیریم که امروز فضای حقیقی جزو زندگی ما شده و عرصه جنگ اراده هاست.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان قزوین بیان کرد: امروزه دشمنان دین و مذهب از فضای مجازی برای خاموش کردن نور الهی استفاده می کنند و ما هم باید از این فضا برای انتشار انوار الهی استفاده کنیم و بپذیریم فضای مجازی در عصر کنونی عرصه جنگ اراده هاست و بایستی با شناسایی نیروهای توانمند با قدرت ، وارد این مبارزه مهم شویم.

عابدینی تصریح کرد: مردم اگر کلام زیبا و درست را بشنوند از آن استقبال می کنند و شما می توانید ادبیات غنی اسلامی، عرفان ناب و مثنوی مولوی، حافظ و دیگر شخصیت های تاثیرگذار را در فضای مجازی ارائه و غذای روح را تامین کنید.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین یادآورشد: باید دکل های رصد برای دیدبانی و سیطره بر دشمن را در فضای مجازی داشته باشیم و با نگاه دینی در تولید محتوا، خواسته های بحق مردم را بیان کنیم تا مخاطب و طالب داشته باشد.

وی گفت: مردم عدالت را دوست دارند و از تبعیض بیزارند و اگر آمدیم دهان عدالت خواهان رسانه ای را بستیم این فضا دیگر از بین می رود . البته بیان مطالبات حتما بایستی با نظم و اخلاق و دوری از سیاه نمایی مطرح شود.

امام جمعه قزوین اظهارداشت: چرا برخی رسانه های ما نمی توانند نفس بکشند و اگر به رسانه ای فشار می آورید لطفا به زمین خواران هم ایراد بگیرید و فشار وارد کنید ؛ زیرا اگر خواسته مردم در فضای مجازی گفته شود این فضا جان می گیرد و حالمان خوب می شود.

۲۹ دی ۱۴۰۰ ۱۳:۵۳