اخبار

سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان بصورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد.

شورای فرهنگ عمومی استان سمنان روز یکشنبه با حضور ویدئو کنفرانسی علیرضا آشناگر استاندار سمنان و با بررسی سه دستور جلسه برگزار شد.

شورای فرهنگ عمومی استان سمنان روز یکشنبه با حضور ویدئو کنفرانسی علیرضا آشناگر استاندار سمنان و با بررسی سه دستور جلسه برگزار شد.

به گزارش دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی  استان سمنان، در این نشست که با حضور فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و حضور ویدئو کنفرانسی سایر اعضا برگزار شد راهبردهای کلان فرهنگ عمومی استان سمنان، برگزاری کنگره ملی نکوداشت آیت الله العظمی سیدمحمود حسینی شاهرودی از مراجع تقلید و نیز بررسی طرح "مادران ایرانی، مربیان قرآنی" مورد بحث و برسی قرار گرفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در این نشست با تبیین چگونگی تدوین راهبردهای کلان فرهنگ عمومی استان سمنان گفت: این راهبردها در جلسات متعدد و در قالب چهار هزار ساعت کار کارشناسی تدوین شده است.

فلاح گفت: این راهبردها برگرفته از فرامین و فرمایشات مقام معظم رهبری  برای کار در سال های 1400 تا افق چشم انداز 1404 تدوین و به شورای فرهنگ عمومی استان سمنان ارائه شده است.

در این نشست حجت الاسلام مصطفی توکلیان مدیرکل صدا و سیمای سمنان، محمد دستورانی مدیرکل آموزش و پرورش استان و نیز محمد بهرامی فعال فرهنگی دیدگاهها و نظرات خود را در خصوص راهبردهای فرهنگی ارائه و تدوین آن را کاری ارزشمند و مورد نیاز برای مهندسی فرهنگی استان سمنان دانستند.

حجت الاسلام عباس نصیری فرد دبیر کنگره ملی نکوداشت آیت العظمی حسینی شاهرودی نیز به بیان اهداف و برنامه های این کنگره پرداخت و گفت: این کنگره سال آینده قرار است در شاهرود و قم برگزار شود.۳

دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان |

 
۲۹ آذر ۱۳۹۹ ۱۱:۰۳