اخبار

استفاده از ظرفیت دهه کرامت برای ترویج فرهنگ رضوی و جایگاه دختران در خانواده و اسلام

استفاده از ظرفیت دهه کرامت برای ترویج فرهنگ رضوی و جایگاه دختران در خانواده و اسلام

به گزارش دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی  استان سمنان، فرشید فلاح، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی استان سمنان روز سه شنبه با تبریک سالروز ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر به دختران و بانوان گفت: دشمنان انقلاب اسلامی در جنگ نرم خود امسال بنیان خانواده و دختران را هدف قرار داده است.

وی اظهار داشت: برای مقابله با این توطئه دشمنان، امسال ویژه برنامه های روز دختر و جشن های دهه کرامت باید جدی تر گرفته شود و از فرصت دهه کرامت برای ترویج فرهنگ رضوی و نیز جایگاه دختران در خانواده و اسلام استفاده کرد.

وی با تاکید بر لزوم پیوستن به پویش "فدای دخترم بشوم" که توسط حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار می شود در خصوص این پویش گفت: دوستداران شرکت در این پویش می‌توانند از جشن‌های دهه کرامت مانند جشن‌های خانوادگی، آذین بندی منزل، کوچه و خیابان، تهیه کیک خانگی و ... فیلم و عکس تهیه و با انتشار آن در فضای مجازی با هشتگ #فدای_دخترم، آن را برای دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این پوبش به وب سایت آستان حضرت معصومه (ش) به نشانی keramat.amfm.ir مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۲۵۳۷۱۷۵۳۰۱ تماس بگیرند.

دبیر خانه شورای فرهنگ عمومی  استان سمنان
 

 
۴ تیر ۱۳۹۹ ۰۰:۲۹