اخبار

طی پیامی به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر

شورای فرهنگ عمومی استان کردستان خواستار فعالیت مضاعف کارگروه ارتقاء فرهنگ کار و تلاش در استان شد

پیوست فرهنگی در کلیه ی مشاغل استان تعریف شده و مورد ارزیابی از سوی شورای فرهنگ عمومی استان است.
شورای فرهنگ عمومی استان کردستان خواستار فعالیت مضاعف کارگروه ارتقاء فرهنگ کار و تلاش در استان شد
شورای فرهنگ عمومی استان کردستان طی پیامی هفته کار و کارگر را گرامیداشت و بر ضرورت برگزاری منظم جلسات کارگروه ارتقا فرهنگ کار و تلاش در استان تاکید نمود.

به گزارش دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان کردستان،متن پیام این شورا به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر به شرح ذیل است:

  کارگر،انسان وارسته،متعهد و عامل تولید پایدار و توانمند جامعه در راستای رشد، تعالی و بالندگی است. قطعا جامعه ای که فرهنگ کار و تلاش در آن جاری است، جامعه ای موفق و خودکفا است و در سالی که بنا به فرموده مقام معظم رهبری سال "جهش تولید با مشارکت مردم" قلمداد می‌شود، ضمن تاکید بر ضرورت مشارکت و همکاری این قشر سازنده به عنوان ستون اصلی تولید و رکن اساسی توسعه اقتصادی استان، تأکید می کنیم که بدون شک بخش عظیمی از تحقق این شعار بر دوش این تلاشگران خستگی ناپذیر است.

کارگران همواره در خط مقدم خدمت در نظام جمهوری اسلامی بوده و صادقانه و بی منت در دوران دفاع مقدس، دوران سازندگی و عرصه های مختلف به عنوان یکی از عناصر مهم فرهنگی، اجتماعی و تولید در جامعه، لحظه ای از کار و فعالیت دست نکشیده اند و علیرغم تمام مشکلات در سنگر کار و تولید، با تعهد، شور و اخلاص بی مثال بر خواسته از غیرت ملی و اعتقاد دینی خود توانسته اند شعار "شد و‌توانستیم" را محقق سازند.

شورای فرهنگ‌ عمومی استان کردستان ضمن ارج نهادن به زحمات کارگران و تلاشگران عرصه کار و تولید این استان فرهنگی، کارگروه ارتقا فرهنگ کار و تلاش کردستان را بر برگزاری منظم جلسات و رصد فرهنگی و‌ تدوین سند برش استانی فرهنگ کار فراخوانده،انتظار تقویت و ارتقا تجلیل از مقام شامخ آحاد سرمایه های اجتماعی فرهنگ کار را در طول سال اعلام می دارد تا معنای تکریم به خوبی تجلی یابد.

۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۳۳
کمیته اطلاع رسانی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان کردستان |