اخبار

برگزاری ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان سیروان

برگزاری ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان سیروان
آخرین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان سیروان ظهر روز دوشنبه 21 اسفند 1402 در محل فرمانداری این شهرستان و به دبیری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیروان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سیروان، ششمین و آخرین جلسه شورای فرهنگ عمومی در شهرستان سیروان ظهر ور ز دوشنبه 21 اسفند برگزار شد .
جلسه فوق  با موضوع ماه مبارک رمضان و آغاز سال ۱۴۰۳با حضور حجت‌الاسلام مرادبیگی منتخب مردم در مجلس خبرگان رهبری و نیز حجت الاسلام فریادی امام جمعه شهرستان‌های سیروان و چرداول و شریفی فرماندار محترم شهرستان و سایر اعضای شورای فرهنگ عمومی در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
در ابتدای این جلسه حجت الاسلام مرادبیگی ضمن قدردانی از حضور مردم در پای صندوق‌های رأی، از مسئولین نیز بابت برگزاری انتخابات قدردانی کرد و انتخابات را یک فریضه دینی و  الهی برای ملت دانست و اظهار کرد: حضور پرشور مردم در پای صندوق های رأی نشان از اعتماد مردم به نظام جمهوری اسلامی ایران است و این حضور یک پشتوانه عظیم و شکست ناپذیر برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایزران است 

وی افزود: ملتی که آگاهانه در انتخابات شرکت کند، در سرنوشت خود سهیم است و با این انتخابات زمینه حضور اصلح ترین‌ها برای حضور در مجلس و تعیین سرنوشت مردم فراهم می‌شود. 

در ادامه این جلسه حجت‌الاسلام فریادی ضمن خوش آمدگویی به تشریح برنامه‌های  ماه مبارک رمضان پرداخت و از مسئولین درخواست کرد با توجه به تقارن ماه مبار ک رمضان واغاز سال جدید تمهیدات لازم را در این زمینه اتخاذ نمایند.
در ادامه نیز شریفی فرماندار شهرستان ضمن خوش آمد گویی به فرایض و برکات ماه مبارک رمضان پرداخت و گفت: مسئولین شهرستان تلاش کنند تا برنامه‌های فرهنگی مناسب ماه مبارک رمضان به نحو احسن اجرا شود و با توجه به اینکه شهرستان سیروان در ایام سال نو شهرستانی مهمان پذیر است، نسبت به اسکان و پذیرایی مهمانان نوروزی از تمامی امکانات خود جهت رفاه حال مهمانان نوروزی اهتمام ورزند.
۲۶ اسفند ۱۴۰۲ ۰۷:۳۵
معصومه نادی روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام |