اخبار

جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان چرداول برگزار شد

جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان چرداول برگزار شد
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چرداول از برگزاری هفتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی درسالن جلسات فرمانداری خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، سه شنبه ۲۲  اسفند ۱۴٠۲، هفتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی با موضوع ترویج فرهنگ روزه‌داری و خدمات سفر در ماه مبارک رمضان با حضور حجت الاسلام فریادی امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان چرداول،  نارنجی معاون فرماندار و اعضای شورای فرهنگ عمومی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد. 
در ابتدای نشست ابراهیم بیگی دبیر شورای فرهنگ عمومی ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و سالروز تاسیس بنیاد شهید و روز شهدا به اعضای شورای فرهنگ عمومی، گزارشی از اجرای مصوبات جلسه گذشته ارائه کرد.  
در ادامه حجت الاسلام فریادی امام جمعه چرداول ضمن تشکر از حضور مردم در پای صندوق‌های رای گفت: با توجه به تقارن سال نو و ماه مبارک رمضان لازم است که تمهیداتی اندیشیده شود که حرمت ماه رمضان حفظ شود.

 وی افزود: همه ادارات شهرستان نسبت به فضاسازی مناسب توجه ویژه‌ای داشته باشند و اغذیه فروشی‌ها و رستوران‌ها نسبت به پوشاندن درب ورودی مغازه‌های خود اقدام کنند و حرمت ماه مبارک رمضان را نگه دارند و ادارات متولی نیز بر این امر نظارت داشته باشند. 
وی بیان داشت: در ماه مبارک رمضان ادارات فرهنگی نیز نسبت به برگزاری محافل قرآنی، جلسات تفسیر قرآن در مساجد و جلسه اخلاق و کارگزاران اقدام نماید.
۲۶ اسفند ۱۴۰۲ ۰۷:۳۲
معصومه نادی روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام |