اخبار

هفتاد و چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان کاشان برگزار شد

هفتاد و چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان کاشان برگزار شد
هفتاد و چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان کاشان و نهمین جلسه شورا در سال 1402 با حضورسید مجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور برگزارشد.
این جلسه با دو موضوع «ماه مبارک رمضان و سفرهای نوروزی» و «تبیین برنامه های رویداد ملی عطر و رایحه ایرانی» به میزبانی فرمانداری ویژه شهرستان  کاشان برگزار شد.

 حجت الاسلام و المسلمین سیدسعید حسینی نماینده ولی فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان در این جلسه با بیان این که اسلام حقیقتاً دین جامعی است، گفت: بر اساس آیات قرآن کریم، دین اسلام از یک طرف به فکر این است که در هر روز و هر ساعت مبارزه با آمریکا و رژیم کودک کش اسرائیل را در غزه و سیل سیستان و بلوچستان را مد نظر داشته باشیم و از طرفی در اقامه نماز با زینت به ملاقات خداوند برویم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان کاشان با اشاره به «رویداد ملی عطر و رایحه ایرانی»، افزود: شخص پیامبر اکرم (ص) همواره خودشان معطر بودند و عطر از علایق ویژه آن حضرت بود.

منتخب مجلس خبرگان رهبری در استان اصفهان در پایان با بیان این که از جهانی شدن دارالمؤمنین و دارالمکرم کاشان استقبال می کنیم، تصریح کرد: برای جهانی شدن کاشان می توان از عطر و گل محمدی، نهج البلاغه، مرحوم نراقی، شهدای شاخص، مکان های تاریخی و امیرکبیر استفاده کرد.

در ادامه این جلسه اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان کاشان در خصوص برنامه های شهرستان در ایام ماه مبارک رمضان و سفرهای نوروزی و نیز برنامه های پیشگیرانه از روزه خواری تبادل نظر کردند.

۲۳ اسفند ۱۴۰۲ ۱۰:۳۷