اخبار

اراده جمعی خوبی برای عمران معنوی و فرهنگی در شهرستان بویین زهرا وجود دارد

اراده جمعی خوبی برای عمران معنوی و فرهنگی در شهرستان بویین زهرا وجود دارد
سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با تاکید بر اهمیت برنامه محوری و تعیین اهداف و چشم اندازها در مدیریت امور فرهنگی گفت: در شهرستان بویین زهرا یک اراده جمعی برای آبادانی و عمران معنوی و فرهنگی شهرستان وجود دارد که نشان دهنده دغدغه‌مندی مسؤولان این شهرستان نسبت به مسائل فرهنگی است.

حسین براتی در هفتاد و هشتمین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان بوئین زهرا که با حضور مسؤولان این شهرستان و دیگر اعضای شورا برگزار شد؛، با اشاره به تحولات رخ داده در سرزمین فلسطین اشغالی بیان کرد: حرکت غیورانه دلاورمردان غزه و فلسطین را تحسین می کنیم که با عملیات طوفان الاقصی موجب سرشکستگی رژیم منحوس صهیونیستی شدند.

وی افزود: در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بویین زهرا دغدغه‌مندی بسیاری از سوی اعضای شورا نسبت به مسائل فرهنگی مشاهده می شود که بسیار مایه مباهات و تفاخر است.
وی عنوان کرد: برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی کشور در استان قزوین هنوز تدوین و تنظیم نشده اما اراده جمعی خوبی بین مسئولان استانی و اعضای شورای فرهنگ عمومی استان وجود دارد و همه بر این موضوع تاکید داشتند که برش استانی نقشه مهندسی کشور ویژه استان قزوین در اسرع زمان آماده شود و به عبارتی تکلیف و سهم هر دستگاه در اجرای این سند احصا و مشخص شود.
براتی با تاکید بر اهمیت برنامه محوری و تعیین اهداف و چشم اندازها در مدیریت امور فرهنگی خاطرنشان کرد: در شهرستان بویین زهرا هم یک اراده جمعی برای آبادانی و عمران معنوی و فرهنگی شهرستان وجود دارد و مجموعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هم تلاش خواهند داشت تا در این راستا به شایستگی به وظایف خود عمل کنند.
۱ آبان ۱۴۰۲ ۱۳:۵۵