اخبار

نماینده ولی فقیه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان مازندران:

لزوم تقویت شبکه های اجتماعی داخلی برای مقابله با تهاجمات دشمنان|مشکلات کشور ناشی از عملکرد برخی مدیران دولتی است

لزوم تقویت شبکه های اجتماعی داخلی برای مقابله با تهاجمات دشمنان|مشکلات کشور ناشی از عملکرد برخی مدیران دولتی است
حجت الاسلام محمدی لائینی با تاکید براینکه مشکلات کشور ناشی از عملکرد برخی مدیران دولتی است، گفت: اگر مسئولان وظیفه خود را درست انجام دهند کشور آباد شده و دشمن جرات نفوذ نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندارن، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی، امروز(22آبان) در نشست شورای فرهنگ عمومی استان مازندران ضمن ابراز گلایه مندی از عدم حضور اعضای این شورا برلزوم جدی برشمردن شورای فرهنگ عمومی تاکید و اظهار کرد: باید حس و انگیزه کار پیدا کنیم و حوزه فرهنگ را جدی بگیریم.

 

نماینده ولی فقیه درمازندران با اشاره به سخن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مبنی بر ما ملت امام حسینیم، افزود: فضای مجاز ی و شبکه های اجتماعی برای ضربه زدن با ایران اسلامی پای کار هستند.

 

وی به شکوه و عظمت راهپیمایی 13آبان اشاره کرد و گفت: با دست خالی و بدون در اختیار داشتن فضای مجاز یو شبکه های اجتماعی مردم مومن و ولایتمدار در این راهپیمایی خوش درخشیدند

 

حجت الاسلام محمدی لائینی به هوشیاری و بیداری مردم برای جداکردن صف خود از آشوب گران اشاره کرد و افزود: سیاست جمهوری اسلامی در منطقه درحال پیاده سازی و نفوذ است.

 

وی با بیان اینکه این اغتشاشات دست و پا زدن های کوتاه مدت است، گفت:مردم دنبال فطرت خود می روند و هرگز در صف اغتشاش گران قرار نمی گیرند.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه دشمن را نباید برگ جلوه دهیم،‌ ادامه داد: باید باور داشته باشیم در نهایت پیروز این میدان ما هستیم و البته نباید دشمن را دست کم گرفت و از او غافل شد، اما مردم ما همواره از فطرت خود یعنی باور به انقلاب اسلامی دفاع می کنند.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی مازندران با اشاره به میل کاربران ایرانی برای حضور در فضای مجازی و استفاده از بازی های رایانه ای خارجی برلزوم تشویق به خرید بازی های رایانه ای ملی تاکید و بیان کرد: هجرت و کوچ کردن به شبکه های اجتماعی داخلی ارزشمند است نباید با ضعف در حوزه زیرساخت ها موجبات سرخوردگی این شبکه های اجتماعی داخلی فراهم شود.

 

وی به نارضایتی مردم از ناکارآمدی برخی مدیران اشاره و تصریح کرد: مشکل بعضا از دشمنان نیست و از دوستان است. اگر مسئولان وظیفه خود را درست انجام دهند کشور آباد شده و دشمن جرات نفوذ نخواهد داشت.در برهه هایی از تاریخ شاهد انحراف مدیران بودیم که دشمن بهترین بهره را از آن شرایط برد، قطعا بدانید که دشمن شکست خواهد خورد و ملت ما پیروز همیشگی جنگ نابرابر خواهد بود.

 

به گزارش شبستان، در نشست شورای فرهنگی عمومی مازندران بنا به خواست حجت‌الاسلام والمسلمین حسین حسین زاده برسمنانی، امام جمعه شهر امامزاده عبدالله آمل استان مازندران  مبنی بر اعلام عنوان مذهبی برای این شهر، با اتفاق نظر اعضای این شورا، تغییر نام شهر امامزاده عبدالله(ع) شهرستان آمل به عنوان شهر مذهبی امامزاده عبدالله(ع) مصوب شد که باید روال قانونی آن طی شود.

۲۳ آبان ۱۴۰۱ ۱۱:۱۵
شبستان مازندران |